پیام دانش آموزان ابرکوهی به جهانیان؛

شعار «مرگ بر آمریکا» حذف شدنی نیست/ ریشه های غیرت در ایران هرگز نمی خشکد/ حسین فهمیده ها هنوز هستند

دانش آموزان ابرکوهی متفق القول می گویند: شعار «مرگ بر آمریکا» هرگز حذف شدنی نیست و تا زنده ایم این بزرگ ترین شعار استکبارستیزی ما است، زیرا ایرانیان با غیرت؛ سابقه سیاه آمریکا را فراموش نمی کنند.
کد خبر: ۸۵۸۹۴۵۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه: یک روز قبل از برگزاری راهپیمایی حماسی یوم الله 13 

آبان به میان دانش آموزان رفت تا پیام آنان را در خصوص راهپیمایی بزرگ استکبارستیزی به 

گوش جهانیان برساند.


«شعار مرگ بر آمریکا حذف شدنی نیست»
راضیه مختاری زاده دانش آموز دبیرستان شبانه روزی مهدیه با قاطعیت گفت: پیام 13 آبان امسال به اوبا این است که «شعار مرگ بر آمریکا حذف شدنی نیست» و قابل اعتماد نبودن آمریکا راهپیمایی امسال را با شکوه تر می کند. فردا دانش آموزان ایرانی فریادهای مرگ بر آمریکا را به گوش جهانیان می رسانند.

 


مرضیه برزگر با اشاره به سابقه سیاه آمریکا و جنایت هایش علیه بشریت به ویژه مردم ایران می گوید: هرگز نمی توانیم گذشته آمریکا را کنار بگذاریم و به صرف توافق و مذاکره در بحث هسته ای، آمریکا را دوست خود بدانیم.


برزگر ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ و دشمن ما است و دشمن هرگز ذاتش تغییر نمی کند. بنابراین ما فردا شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار را محکم تر فریاد می زنیم.

 


غیرت و مردانگی در ایران هرگز نمی خشکد/ حسین فهمیده ها هنوز هستند
محدثه خالصی نیز با صراحت گفت: ما فردا آنقدر «مرگ بر آمریکا» می گوییم تا آمریکا بداند ریشه غیرت و مردانگی در ایران هرگز نمی خشکد و هنوز حسین فهمیده هایی هستند که گوش به فرمان ولایت؛ برای خاک وطن جان دهند.

 


خانم دارایی خدمتگزار مدرسه شبانه روزی مهدیه تأکید کرد: در راهپیمایی 13 آبان هیچ شعاری کوبنده تر و رساتر از "مرگ بر آمریکا" نیست، زیرا رهبر انقلاب بارها بر بستن راههای نفوذ دشمن که در راس آنها آمریکا است، تاکید کردند.


این خانم ابرکوهی افزود: بنابراین ما هم به پیروی از ولی امر مسلمین و با حضور گسترده در راهپیمایی فردا، به استکبار نشان می دهیم که کسی جرات ندارد، نگاه سوئی به خاک این کشور داشته باشد.

 


راهپیمایی امسال پرشورتر از گذشته برگزار خواهد شد
خانم غلامزاده معاون آموزشی دبیرستان مهدیه بیان کرد: راهپیمایی روز 13 آبان با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر مسئله استکبارستیزی؛ رنگ و بوی دیگری خواهد داشت و به لطف خدا بسیار پرشورتر از هر سال برگزار خواهد شد.


سپس خبرنگار سرو ابرکوه، به دبیرستان شهید مطهری رفت تا انگیزه دانش آموزان پسر را هم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان جویا شود.

 

عباس اکبرزاده: ما در راهپیمایی فردا، یکبار دیگر تودهنی محکمی به آمریکا می زنیم و گوش به فرمان ولایت فقیه هستیم. شعار "مرگ بر آمریکا" تا روزی که زنده ایم ادامه دارد.

 


حضور گسترده مردم نشانده ناچیز بودن آمریکا است
محمد حسین فلاح زاده: حضور گسترده مردم در راهپیمایی فردا نشان می دهد که آمریکا هیچ چیز نیست و در برابر ایران هیچ غلطی نمی تواند، بکند. ما دانش آموزان ایرانی در برابر هر چشم بدی که به خاک این سرزمین بیفتد، دفاع می کنیم.

 


محمد مهدی غلامی: ما از دشمنان هیچ واهمه ای نداریم و به خاطر عشق به وطن تا زنده هستیم می گوییم: "مرگ بر آمریکا". آمریکا و اسرائیل بدانند که هنوز در ایران غیرت هست.

 


ریشه استکبار جهانی آمریکا است
شاهرخ آبی رنگ: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و منشاء این استکبار فقط آمریکا است. ملت ایران با اقتدار و وحدت در راهپیمایی فردا شرکت کرده و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی دهند، شعار «مرگ بر آمریکا» کمرنگ شود.

و در پایان باز هم مثل همیشه دانش آموزان همگی متحد و یکصدا فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دادند....

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار