مسئول بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد:

نظام اسلامی هرگز از استکبار ستیزی فاصله نمی‌گیرد

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی براساس استکبار ستیزی شکل گرفته و نظام اسلامی ایران هیچگاه از این هویت فاصله نمی‌گیرد، گفت: مسئله استکبار ستیزی جمهوری اسلامی را از دیگر حکومت ها متمایز ساخته است.
کد خبر: ۸۵۸۹۴۵۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی براساس استکبار ستیزی شکل گرفته و نظام اسلامی ایران هیچگاه از این هویت فاصله نمی‌گیرد، خاطر نشان کرد: مسئله استکبار ستیزی جمهوری اسلامی را از دیگر حکومت ها متمایز ساخته است.

فاطمه زارع با بیان اینکه نباید جنایات آمریکا در قبال مردم کشور عزیزمان را فراموش کنیم، اذعان کرد:  آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مقوله ی استکبارستیزی تاکید ویژه ای دارند و این امر را یکی از اهداف و مبانی بزرگ انقلاب ارزیابی و به ملت ایران خطر استکبار و وابستگی را همواره گوشزد کرده اند.
وی با بیان اینکه کشور ایران، کشوری اسلامی است و با اشاره به تاکید قرآن کریم به مسئله استکبار ستیزی
  تصریح کرد: باید هر حرکتی که از ناحیه مسئولین انجام می پذیرد مطابق با اسلام باشد و اسلام چیزی جز عمل به قرآن کریم، سیره پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) نیست.

این مقام مسئول قیام حضرت سید الشهدا اوج استکبار ستیزی ائمه معصومین بیان کرد و افزود: وقتیکه پیشنهاد بیعت با یزيد را به امام حسین(ع) می دهند، ایشان در پاسخ می گویند مثل من هرگز با مثل یزدید بیعت نمی کند و نمی گویند من با یزید بیعت نمی کنم زیرا می خواهند بگویند به همه ما تا قیام قیامت هرکس حسینی است با یزدیان زمان بیعت نمی کند لذا می بینیم حضرت و یارانش را با بدترین وضع به شهادت می رسانند ولی حضرت حاضر به بیعت با یزید نمی شود.

وی در پاسخ به این سوال که «چرا باید بگوییم مرگ بر آمریکا» خاطر نشان کرد: به خاطر خوی استکباری و تجاوز به حق و حقیقت و مظلومین است.

زارع  استقلال، الگو شدن جمهوری اسلامی در بین همه آزادگان، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی، اتحاد و انسجام داخلی را جمله دستاورد‌های استکبار ستیزی از آغاز انقلاب تاکنون بیان کرد و افزود: تاریخ گواه بر بی اعتمادی آمریکایی‌ها است؛ مشابه این اعتماد کشورها به غرب در منطقه فراوان است برای مثال صدام حسین در عراق که آخر توسط خود آمریکایی ها کشته شد یا مرسی در مصر که بعد از پیروزی انقلاب به آمریکایی ها اعتماد کرد و اکنون حکم اعدام برایش صادر کردند و یا قذافی در لیبی و.. و در خود ایران خاندان پهلوی نمونه بارز این عدم اعتماد به آمریکاست.

وی در خصوص جنایت آمریکا علیه ایران اذعان کرد: این آمریکایی ها بودند که دشمنی با ما را آغاز کردند زیرا آمریکایی ها بودند که از طریق لانه جاسوسی خود یعنی سفارت خانه خود در ایران از ما جاسوسی کردند و در ادامه حادثه طبس را رقم زدند، آمریکایی ها بودند که 8 سال علیه ما در جنگ با عراق کمک تسلیحاتی و اطلاعاتی و معنوی کردند و در خلیج فارس هواپیمای مسافربری ما را سرنگون کردند و در ادامه علیه ما تحریم های ظالمانه وضع کردند و....

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد گفت:  مردم غیور ایران در راهپیمایی 13 آبان رساتر و با صلابت تر از همیشه انزجار خود از خونخواران جهان را با شعار«مرگ بر آمریکا»  فریاد خواهند کشید.

 

یزدبانو

ارسال نظرات
آخرین اخبار