خبرهای داغ:
بیانیه

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان قزوین به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

سازمان بسیج اسانید استان قزوین همزمان با سالگرد واقعه 13 آبان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۸۹۴۶۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین سازمان بسیج اساتید همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و سالروز واقعه 13 آبان بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرده است:

باسمه تعالي

«آمريكا همچنان شيطان بزرگ است.»

حدود چهارصد سال پيش گروهي از سودجويان و لذت طلبان اروپايي و عمدتا انگليسي پس از كشف قاره سرخپوستان با سرنيزه و تفنگ عازم آن ديار شده و با به خاك و خون كشيدن وارثان و صاحبان اصلي، بنيان هاي ظلم خود را در آنجا بنا كردند. اوج قدرت آنان و ثروت اندوزي روز افزون موقعي شكل گرفت كه به ظاهر خود را از تحولات دو جنگ مهم جهاني دور نگه داشته ولي درواقع به استعمار و استثمار ملل جهان از جمله ملل اروپايي اقدام كرده و با فروش سلاح هاي مخرب به آنان و ايفاي نقش در مجامع به ظاهر بين المللي و درواقع مدافع و محافظ منافع آمريكا به ثروت كلان ملي و قدرت برتر جهاني تبديل گرديدند.

 در دوران جنگ سرد كمونيسم را خطري براي بشريت دانسته و با طرح جهان دو قطبي بهانه اي براي نفوذ در دنيا ايجاد نموده و پس از فروپاشي كمونيسم نيز با ادعاي رهبريت جهاني، خود را كدخداي دنيا معرفي مي نمايند و به اين بهانه حق دخالت در سرتاسر عالم از كشورهاي اسلامي گرفته تا اوكراين و كره شمالي و آفريقا و حتي اروپا را حق خود مي دانند.

 وقوع انقلاب اسلامي به اين استراتژي ظالمانه و مستكبرانه ايالات متحده خط بطلان كشيده و با شعار حق استقلال ملتها و دولتها و اينكه تمام گرفتاريهاي بشريت از اين شيطان بزرگ است به مقابله با اين خوي و رفتار مستكبرانه برخاسته است. در شرايطي كه كسي جرات فرياد برآوردن برعليه قدرت استكباري جهاني را نداشت ، امام شجاع و آگاه و مدبر ما فرياد مقابله با شيطان بزرگ و پوشالي بودن آن و اينكه آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند را سر داد و بدينوسيله راه نجات بشريت و از جمله ملل مسلمان را تعيين نموده اند و چه به حق و عارفانه و آگاهانه اين شعار سر داده شد . امروز پس از 35 سال از انقلاب اسلامي ايران و طراحي ها و شيطنت هاي متعدد آمريكايي ها از جمله در غائله كردستان و دولت بني صدر و جنگ 8 ساله و فشارهاي بين المللي و مسائل هسته اي و انقلاب مخملي در فتنه 88 و تهديد هاي نظامي و ... حقيقت آن شعار آشكار گرديده است كه :     « آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند » و اين همه به واسطه صبر و استقامت و وحدت ملت شجاع ايران حاصل گرديده است و اگر خدشه اي در اين اعتقاد و باور قلبي مردمي بواسطه تفرقه ، فريب و دروغ و شايعه پراكني در داخل ايجاد شود آنجاست كه بايد در تحليل وقايع و شرايط آينده با تامل و دقت بيشتري برخورد شود .

آمريكا هيچ وقت نمي تواند غلطي بكند به شرطي كه بين ملت و دولت ما همدلي و همزباني برقرار باشد ، به شرطي كه به شرايط احتضار آنان نفس اميد دميده نشود ، به شرطي كه به قدرت لايزال الهي و پشتوانه مردمي نظام ايمان وباور داشته باشيم ، به شرطي كه مرعوب آنان نشويم و به شرطي كه باور داشته باشيم كه آمريكا ديگر آمريكاي ابرقدرت ديروز نيست و امروزه صداي تنفر ملل مظلوم جهان از يك طرف و صداي خرد شدن استخوان هاي ابرقدرت ديروز به وفور و به كرات شنيده مي شود . ظلم بسيار بزرگي است كه در چنين شرايط قدرتمندانه و پيروز مندانه اي ما در داخل به واسطه عدم اعتقاد واقعي به باورهاي انقلابي دچار وادادگي سياسي و بين المللي شويم و حقوق ملت را به بهاي ثمن بخس معامله كنيم. البته اين رويايي تعبير ناشدني است. اين مردم آگاه و انقلابي و ايثارگر و شهيد داده پس از اين نيز اجازه ذلت و سرشكستگي در مقابل جهان خواران مستكبر را نخواهند داد و حتي در صورت عدم توجيه و اصلاح رفتار افرادي كه دل به بيگانه خوش كرده اند صفوف فشرده خود را از صف متفرق آنان جدا خواهند كرد و آنان را به موزه هاي تاريخي عبرت آموز خواهند سپرد.

 ما اساتيد بسيجي دانشگاههاي استان قزوين اذعان مي نماييم كه سياست هاي اعلام شده توسط بنيان گذار جمهوري اسلامي و راهبري ها و فرامين مقام معظم رهبري در مورد سياست ها و رفتار استكباري شيطان بزرگ كاملا با استنادات قرآني ، عقلي ، ملي ، و تاريخي سازگاري داشته و راه علاج مشكلات اقتصادي فرهنگي و اجتماعي، چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بين المللي استمرار همان رفتار گذشته و توجه جدي دولت و مسئولين به امكانات داخلي و اهداف اقتصاد مقاومتي است و هر سياست در مسيري كه به جز آن پيگيري و دنبال شود عواقب سخت و پشيمان كننده اي در درگاه خداوند متعال و پيشگاه ملت قهرمان ايران اسلامي خواهد داشت .

والسلام علي من اتبع الهدي

بسیج اساتید دانشگاههای استان قزوین

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها