خبرهای داغ:
امام جمعه بیرجند در جمع فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی:
امام جمعه بیرجند گفت: شعار مرگ برآمریکا به معنی مرگ بر ظلم و استکبار است امروز همه ما باید در برابر تمام جنگ ها و پدافندها بایستیم .
کد خبر: ۸۵۸۹۵۲۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، همزمان با هفته بسیج دانش آموزی مسئولین بسیج دانش آموزی استان، فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج مدارس متوسطه دخترانه و پسرانه و جانشینان آنها با امام جمعه شهرستان بیرجند دیدارکردند.

حجت الاسلام رضایی در این مراسم ضمن گرامیداشت این هفته و تشکر از بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش استان گفت: قرآن برای ما مفاهیم و پیامدهایی دارد که استکبار قادر به فهم آن نیست بنابراین ما شعار مرگ بر آمریکا می دهیم یعنی مرگ بر ظلم و استکبار و امروز همه ما باید در برابر تمام جنگ ها و پدافندها عامل وغیرعامل بایستیم و با آن مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه ما باید دنباله رو امام زمان (عج) باشیم و در برابر ظلم و استکبار بایستیم افزود: باید دانش آموز بسیجی ما در خانه و مدرسه مسئولیت پذیر باشند و شهید فهمیده ها رفتند تا ما بتوانیم با مسئولیت پذیری درست و تلاش خود مدارس و مساجد را بسازیم.

اردونی مسئول بسیج دانش آموزی استان دراین جلسه اظهار داشت: مهمترین عرصه کار و فعالیت ما حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن است که در قالب اردوهای راهیان نور این ماموریت را به انجام رسانده ایم و توانستیم رتبه سوم کشوری را بدست آوریم.

اردونی با اشاره به حضور گسترده کلیه تشکل های دانش آموزی در راهپیمایی 13 آبان گفت: از جمله فعالیت های بسیج دانش آموزی برگزاری طرح یاوران ولایت به منظور توانمند سازی دانش آموزان در مدارس است که در حال حاضر 212 دانش آموز بسیجی در مدارس متوسطه فرمانده واحدهای مقاومت بسیج هستند.

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقات علمی، آیه های تمدن، المپیاد پایا، جلسات هم اندیشی شوراهای علوی و فاطمی با حضور دانش آموزان دختر و پسر و همچنین برگزاری حلقه های صالحین با حضور دانش آموزان بسیجی در قالب 114 حلقه درمساجد از دیگر برنامه های بسیج دانش آموزی استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها