خبرهای داغ:
دبیر کل کنگره شهدا و ایثارگران روحانی کشور:
دبیر کل کنگره شهدا و ایثارگران روحانی کشور گفت: تلاش دشمن نفوذ در کانون تصمیم گیری ها ست.
کد خبر: ۸۵۸۹۵۲۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج نشست سیاسی کارکنان سپاه استان قزوین صبح روز چهارشنبه 13آبان در حسینیه عاشقان ثارالله با حضور حجت الاسلام معبودی نماینده  ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عج) و سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان و کلیه نیرو های پایور برگزار شد.

حجت الاسلام  مجتبی ذالنوری سخنران مراسم با بیان اینکه هر حکومت دارای 3 رکن است اظهار داشت:  اولین رکن اصل فکر، اعتقادی و فرهنگی است که از آغاز قرن 16 میلادی که محصول رنسانس انسان محوری بودصورت گرفت.

وی ادامه داد: غرب معتقد است دین نباید مبنای قانون گذاری باشد حتی جوامع مسلمان سکولار مثل ترکیه  اعتقاد دارد که مذهب یک امر شخصی است، سکولاریسم منش و مکتبی است که با آموزه های دینی در تقابل است.

ذوالنوری توضیح داد: خالقیت مطلق از آن خداست و چون خالق است در نتیجه مالک هم هست، اگر خالقیت را بپذیریم،حاکمیت را هم باید پذیرفت.

اصل دوم هر حکومت پایه سیاسی است که باید با مبنای اعتقادی و فکری سازگاری داشته باشد و رکن سوم حکومت اقتصاد است که در غرب این رکن هم مطابق با ارکان دیگر است.

حجت الاسلام ذالنوری عنوان کرد: ما در دو نوع جنگ درگیر بودیم، یکی جنگ رو در رو مثل والفجر و خیبر و... ودیگری جنگ نفوذ بود که کاری میکردیم که هویت مان مشخص نباشد.

وی با اشاره به فرموده های مقام معظم رهبری اذعان کرد: یکی از تلاش های دشمن نفوذ در کانون تصمیم گیری ها و اشتباهات محاسباتی است که با این حربه قصد نفوذ به داخل کشور را دارند که ما نباید فریب ظاهر دلربای آنها شویم و بدانیم پشت این چهره خوب حیله و نیرنگ وجود دارد.

ذوالنوری گفت: دفاع مقدس چند اصل را به ما آموخت، یکی اینکه تا زمانی که بر اصول و ارزشهای خود پایبند باشیم تهدید از سوی دشمن وجود دارد.دوم اینکه تهدید اشکال مختلف دارد و دیکری اینکه قدرتی که به ما حمله خواهد کرد فرامنطقه ای خواهد بود.دفاع مقدس ثابت کرد هر کشوری که از نظر قدرت نظامی برتر باشد الزاما پیروز نخواهد شد.

حجت الاسلام ذالنوری در پایان به موضوع برجام اشاره و خاطر نشان کرد: نتیجه برجام از دو حالت خارج نخواهد بود، یا حق هسته ای،خطوط قرمز حفظ و تحریم ها برداشته میشود که امیدواریم اینگونه باشد یا اینکه آمریکا به تعهدات خود عمل نخواهد کرد و این باعث انزجار بیشتر مردم ما ،همچنین باعث افزایش وحدت و همیت در جامعه خواهد شد.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها