خبرهای داغ:
نمايندگان واحدهاي بسيج دانش آموزي به اتفاق مديران خود با مهدي اخوان صفار معاون استاندار و فرماندار ويژه طبس ديدار كردند.
کد خبر: ۸۵۸۹۵۵۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، معاون استاندار و فرماندار ويژه طبس در ديدار دانش آموزان، هفته بسيج دانش آموزي را گرامي داشت و با يادآوري شهادت حسين فهميده گفت: اين شهيد دانش آموز، درس و تحصيل را براي حضور در جبهه ها رها كرد و به فرمان امام لبيك گفت و با نثار جان خود در راه اسلام و انقلاب براي هميشه در تاريخ اسطوره شد.


نماينده عالي دولت در طبس با يادآوري مناسبت هاي ۱۳ آبان وقايع اين روز تاريخي را در بيرون راندن استكبار از ايران تأثير گذار دانست و افزود: درس مهمي كه وقايع ۱۳ آبان به ما مي دهد درس ايستادگي، ايثار و مقامت است و مردم ما با همين اصول دست به دست هم دادند و بصورت همه جانبه از ميهن دفاع كردند، كشور با شرايط سخت اداره شد و تعداد زيادي دانش آموز نيز به شهادت رسيدند.

مهدي اخوان صفار جهاد و مبارزه علمي را مهمترين وظيفه دانش آموزان در شرايط فعلي عنوان كرد و گفت: بعد از ۳۷ سال مبارزه و استقامت و تحمل مشقات و سختي هاي بسيار، نهال انقلاب به ثمر رسيده و در دستان شما قرار دارد و شما آينده سازان اين مملكت هستيد لذا بايد قدر اين فرصت و امكانات و آرامش و امنيت موجود را بدانيد و با افتخار به بسيجي بودن خود در عرصه علم و دانش نيز تلاش و مجاهدت كنيد.

مسئول بسيج دانش آموزي در ابتداي اين جلسه با ارائه گزارشي از فعاليت هاي اين ارگان گفت: ۱۱۰ واحد بسيج دانش آموزي در سه مقطع تحصيلي فعال هستند و فرماندهان اين واحدها نيز از بين دانش آموزان اتخاب شده اند.

معاون مدير كل و مدير آموزش و پرورش شهرستان طبس كارنامه تحصيلي دانش آموزان طبس را درخشان توصيف كرد و افزود: یک هزار و ۲۰۰ رتبه علمي، فرهنگي و هنري و آمار بالاي قبولي در رشته پزشكي كه بيشترين رقابت را به خود اختصاص مي دهد حاكي از سطح علمي و فرهنگي بالاي دانش آموزان و فرهنگيان اين شهرستان است

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها