خبرهای داغ:
اصلانی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا شعار راهبردی است، گفت: آمریکا سعی دارد با اعتمادسازی، موذیانه در مسائل سیاسی و فرهنگی ما نفوذ پیدا کند.
کد خبر: ۸۵۸۹۵۶۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
مینو اصلانی، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور  با بیان اینکه شعار "مرگ بر آمریکا" شعار راهبردی است، اظهار داشت: امروز همه جهانیان و افکار عمومی نسبت به جنایت های آمریکا پی برده اند و طنین استکبار ستیزی در جامعه و دل مستضعفین جهان طنین انداز شده اند که در این راستا جوانان پرشور و انقلابی در خط مقدم قرار دارند.

وی افزود: امروز روز 13 آبان روز همایش ملی استکبار ستیزی است که بار دیگر در این روز مردم از آرمان های انقلاب اسلامی و رهبری حمایت می کند چرا که استقلال،آزادی، خودکفایی و پیشرفت در گرو مبارزه با آمریکا است، باید با شعار مرگ بر آمریکا به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی پیش برویم که قطعا موفق خواهیم شد.

اصلانی در ادامه گفت: آمریکا هر کجا که پا گذاشته است، فرهنگ و هویت را نابود کرده تا جایی که ناامیدی،جنگ و خونریزی هدیه داده است؛ ملت ایران طی 50 سال حکومت منفوس پهلوی به خوبی آمریکا جنایتکار را شناخت و آن را امتحان کرده است  از این رو هرگز اجازه نفوذ به این شیطان بزرگ را نخواهد داد ضمن اینکه از مسئولان می خواهیم که مراقب نفوذ آمریکایی باشند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور خاطرنشان کرد: آمریکا سعی دارد با اعتمادسازی، موذیانه در مسائل سیاسی و فرهنگی ما نفوذ پیدا کند، امروز قطعا ملت ما خصوصا جوانان بیدار،انقلابی و مجاهد در راهپیمایی 13 آبان روزنه های این نفوذ را خواهند بست.


ارسال نظرات