خبرهای داغ:
هادی سیاسی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) جنگ اطلاعاتی را مهمترین نبرد امروز ما با دشمن برشمرد و گفت: دشمنان با ابزار جنگ خود بر مبنای تهدیدات نرم و با در اختیار گذاشتن شبکه های اجتماعی رایگان به راحتی به اطلاعات دسترسی دارند.
کد خبر: ۸۵۸۹۵۸۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مهدی مزگی نژاد در کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل شهرستان بشرویه که با حضور مسئولان در سالن ترویج کشاورزی برگزار شد با اشاره به اهمیت اجرای عوامل پدافند غیر عامل اظهارداشت: علی رغم اینکه در دوران جنگ شهدا و جانبازان زیادی را هدیه کرده ایم ولی با توکل و تفکر الهی توانستیم به پیروزی برسیم.

هادی سیاسی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر نیز هرچند امریکایی ها در جریان مذاکرات تهدیدهای توخالی کردند ولی چون میدانند در امادگی کامل نظامی به سر می بریم جرات جسارت ندارند.

وی با اشاره به اینکه باید همواره در برابر توطئه های دشمن آمادگی داشت گفت: دشمن قابل اعتماد نیست و باید تمام آمادگی و مقابله در برابر دسمن را داشته باشیم.

مزگی نژاد با اشاره به حوزه های پدافند غیرعامل هم گفت: آمادگی در زمینه های دفاع نظامی، بهداشت و درمان، آب و برق، آمایش و معماری ، استحکام سازه ها و ساختمان ، امورات مالی و بانکی باید همیشه در شرایطی باشد که با وقوع بحران به تعطیلی کامل نینجامد.

هادی سیاسی خراسان جنوبی افزود: داشتن اطلاعات قوی، توده های مردمی،پول و اعتبارات، فضای فیزیکی و تجهیزات از منابع اصلی کمک کننده در مراحل مختلف مدیریت بحران است.

وی جنگ اطلاعاتی را مهمترین نبرد امروز دشمن برشمرد و گفت: دشمنان کشورمان امروز ابزار جنگ خود را بر مبنای تهدیدات نرم به کار می برد و با در اختیار گذاشتن شبکه های اجتماعی رایگان به راحتی به اطلاعات دسترسی دارند.

مزگی نژاد افزود: حمله مغناطیسی از دیگر روش های دشمنان است که در ان بدون صدمه جانی سیستم های مهم و کاربردی را از بین می برند .

هادی سیاسی خراسان جنوبی سطوح مدیریت را از مهمترین اصول پدافند غیر عامل دانست و گفت: شناسایی و آنالیز تهدید دشمن و تهیه سناریوی تهدیدات در هر حوزه از سطوح مدیریتی است.

باقری: مهمترین ویژگی یک مسئول موفق، داشتن برنامه دقیق و اطلاعات لازم است

علی باقری فرماندار بشرویه در این مراسم با تذکر در خصوص رعایت وقت مراسم گفت: وقت مسولان باید در اختیار رفع مشکلات مردم فرار گیرد و تاخیر در برگزاری مراسمات شایسته نیست .

فرماندار بشرویه، برنامه ریزی در کارها را از مهمترین ویژگی های یک مدیر موفق برشمرد و گفت: داشتن برنامه ای منظم و دقیق بر اساس اگاهی از اطلاعات از وظایف مسولان است.

وی با اشاره به سیاست های دشمن برای نفوذ در کشورها گفت: دشمنان با استفاده از تکنولوژی در جهت نفوذ به کشورها بهره می گیرد و باید مراقب ترفندهای فرهنگی باشیم.

باقری آمادگی کامل ادارات برای مقابله با حوادث طبیعی را خواستار شد و گفت: پدیده های طبیعی هر ساله در کشورمان در حال وقوع است و عدم تجهیز و آمادگی ارگان ها سبب افزایش خسارات ناشی از حوادث می شود.

فرماندار بشرویه بهره گیری از افراد با تجربه را از دیگر راه های موفقیت در مدیریت برشمرد و گفت: افراد با تجربه زیادی در سطوح مختلف در کشور داریم که باید از تجربیات ارزنده آنان به عنوان راهنما بهره گرفت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها