اعتياد به مواد مخدر، ساختار و بنيان خانواده‌ها را ويران مي‌کند و آثار تخريبي بالاي آن به حدي است که در هر هشت ثانيه يک نفر در دنيا جان خود را به خاطر مصرف مواد مخدر از دست مي‌دهد.
کد خبر: ۸۵۸۹۵۹۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي شهرستان زنجان گفت: با كار اطلاعاتي پليس، سر كرده باند تهيه و توزيع مواد مخدر از نوع هرويين در زنجان شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ ايرج خاني پور افزود: موادمخدر، آسيب ها و تهديدات بسياري براي جامعه دارد و بخش اعظمي از جرايم، مشکلات و معضلات جامعه مربوط به موادمخدر و معضل اعتياد است.

وی عنوان كرد: در مبارزه با پديده شوم اعتياد همه اقشار مختلف جامعه و دستگاه هاي مسئول بايد به خوبي نقش خود را ايفا كنند و يك دستگاه و نهاد به تنهايي قادر به مبارزه با اين معضل اجتماعي نيست.

فرمانده شهرستان زنجان تصريح كرد: با كار اطلاعاتي يك ماهه يكي از سركرده هاي باند تهيه و توزيع مواد مخدر در شهر زنجان شناسائي و متهم با نام (ح- ب) ساكن كرج 48 ساله تحت تعقيب قرار گرفت.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: با پيگيري هاي صورت گرفته و تلاش همه جانبه پليس مشخص شد اين فرد كه سابقه توزيع مواد را دارد با همكاري همدستان خود مواد را از استان هاي مركزي كشور تهيه و در زنجان توزيع مي كنند.

خاني پور تاكيد كرد: نيمه شب پنجشنبه متهم با يك دستگاه خودرو 206 وارد زنجان شده و به سمت باغات اطراف شهر حركت كه با هماهنگي مراجع قضايي در يك فرصت غافلگيرانه نامبرده دستگير و در بازرسي از وي دو كيلو و 155 گرم هروئين ، 230 گرم شيشه و 4 گرم حشيش كشف و ضبط شد.

اين مقام مسئول با اشاره به مبارزه جدي پليس با سوداگران مرگ با هشدار به خانواده ها، گفت:

ارسال نظرات