مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه موضوع برجام دلیلی برای به نمایش گذاشتن دوستی ما با آمریکا نمی‌شود، گفت: ملت ایران امریکا را برای همیشه دشمن بزرگ خود می‌داند.
کد خبر: ۸۵۸۹۶۰۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشجری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه هیچ ساعت، روز و سالی نیست که آمریکا از شیطت خود علیه کشورمان دست بردارد، اظهارکرد: آمریکا همیشه شیطان بزرگ و دشمن اصلی ملت ایران بوده است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران از راه و روشی که در مبارزه با استکبار در پیش گرفته است، عقب‌نشینی نمی‌کند، تصریح کرد: در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی لازم است، همه دشمنان ایران دوربین‌های رسانه‌های خود را متوجه ایران کنند و ببینند که ملت ایران همچنان بر شعارهای اولیه و اصلی خود اصرار دارد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه برجام با درایت و نظارت رهبر انقلاب راه خود را طی می‌کند، افزود: این موضوع دلیلی برای به نمایش گذاشتن دوستی ما با امریکا نمی‌شود.

اشجری با تصریح بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا یکی از اساسی‌ترین شعارهای ما هست و برای همیشه خواهد بود، گفت: ملت ما امسال این شعار را پررنگ‌تر از گذشته فریاد می‌زند.

وی تاکید کرد: ملت ایران به خاطر اینکه به برخی ساده‌اندیشان و مغرضان نشان دهد که آمریکا را دشمن بزرگ خود می‌داند و از این دشمنی کوتاه نیامده است، گسترده‌تر در راهپیمایی 13 آبان شرکت می‌کند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه نباید 13 آبان را فقط روز دانش‌آموز بنامیم، خاطرنشان کرد: 13 آبان یادآور سه رخداد در تاریخ کشور ماست که شهادت جمعی از دانش‌آموزان در سال 57 تنها یکی از این اتفاقات است.

اشجری با تصریح بر اینکه تبعید امام راحل(ره) در سال 43 و تسخیرلانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان درسال 58 از دیگر رخدادهای مهم روز 13 آبان است، افزود: مجلس سوم شورای اسلامی در یک اقدام انقلابی 13 آبان را روز ملی مبارزه با استکبارجهانی نام‌گذاری کرد.

ارسال نظرات