مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:

خودکشی و ناامیدی در مدارس آمریکا بیداد می کند

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: خودکشی و ناامیدی در مدارس آمریکا بیداد می کند.
کد خبر: ۸۵۸۹۶۰۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از خرم آباد گودرز کریمی فر در جمع راهپیمایان 13 آبان خرم آباد در محل مصلای الغدیر این شهر با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی امروز جوانان ما راستگویی و صداقت، فرصت سازی به جای فرصت سوزی و امید به آینده را در وجود خود دارند گفت: در مقابل شاهدیم که امروز در مدارس آمریکا خودکشی و ناامیدی بیداذ می کند.

وی عزم و اراده دانشجویان و دانش آموزان در واقعه 13 آبان 57 و 13 آبان 58 که منجر به شهادت 56 نفر از دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی شدند را ستودنی دانست و افزود: این وقایع هر کدام یک انقلاب فرهنگی و یک فرهنگ انقلابی در کشورمان محسوب می شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدای دانش آموز موجب زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی و تقویت خودباوری می شود گفت: به تعبیر رهبر انقلاب امروز فریاد مرگ بر آمریکا دارای یک عقبه مردمی، قلبی و اعتقادی است.

کریمی فر از محاصره اقتصادی، بلوکه داریی های کشورمان و حمله نظامی به طبس به عنوان بخشی از جنایت های آمریکا علیه کشورمان نام برد و افزود: با این وجود خباثت های آمریکل هیچ گاه نتوانسته است که در عزم و اراده ملت ایران خللی وارد کند.

وی با بیان اینکه دانشجویان و دانش آموزان کشورمان در 13 آبان سالهای سال 57 و 58 هدفمند و بر اساس احساس مسئولیت در برابر ظلم و استکبار ایستادند ادامه داد: آنها کار فوق العاده ای انجام دادند و البته یقین داشتند که چه کشته شوند و چه پیروز شوند پیروز هستند.

مدیر کل آموزش و پرور لرستان با اشاره به  تحصیل 320 هزار دانش آموز در 4200 آموزشگاه لرستان اشاره کرد و گفت: استان لرستان با اعزام 25 هزار نفر دانش آموز به مناطق عملیاتی یکی از استانهای پیشگام در انتقال نشر ارزشهای دفاع مقدس و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان است.

ارسال نظرات