خبرهای داغ:
سردار شاهوار پور در مراسم 13 آبان در اهواز:

مبارزه با امریکا ادامه خواهد داشت/امریکایی ها همیشه برای انتخابات در ایران توطئه چینی کرده اند

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت:هر دولتی در امریکا سر کار امده است علم دشمنی علیه ایران را بلند کرده است بعد از جنگ تحمیلی هم با انقلاب های رنگی به دنبال ضربه زدن به کشور بودند
کد خبر: ۸۵۸۹۶۲۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از خوزستان:
سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در مراسم 13 آبان در اهواز اظهار داشت: امروز روز حماسه تاریخی ملت ایران  علیه استکبار جهانی و امریکای جنایت کار است.

وی ادامه داد: مردم ما در سال 1357 برای استقلال، آزادی و خروج از زیر سلطه امریکای جنایتکار به پا خواستند و انقلاب بزرگی را آغاز کردند ولی رژیم پهلوی با حمایت امریکا آنها را به خاک و خون کشید.

فرمانده سپاه خوزستان در پاسخ به این سؤال که چرا امریکا با ما دشمنی دارد و ما با امریکا دشمنیم گفت:امریکایی‌ها در سال 28 مرداد 32 کودتای ننگینی را علیه دولت وقت انجام دادند و استبداد را به کشور ما باز گرداندند.

وی افزود: چهارماه بعد دانشجویان را در 16 آذر در مقابل دانشگاه به شهادت رساندند و سال‌ها از رژیم مخوف استبدادی پهلوی حمایت کردند.

سردار شاهوار پور گفت: یکی از کارهای که امریکایی‌ها در کشور نهادینه کرده بودند حضورشان در ایران بود برای همین قانون نگین کاپیتولاسیون را در کشور تصویب کردند

وی ادامه داد: امام در سال 42 علیه این قانون قیام کرد اما رژیم پهلوی با دستور امریکایی‌ها مردم را سرکوب کرد و حادثه خونین 15 خرداد اتفاق افتاد و امام را در سال 43 تبعید کردند.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: امریکا به عنوان شیطان بزرگ در همه دنیا علیه کشورهای مستضعف، جنایت‌های زیادی مرتکب شده است ویتنام، کوبا، عراق، یمن و فلسطین نمونه‌ای از این جنایت‌هاست.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امریکای جنایتکار گروه‌های ضدانقلاب و ملحد را تقویت کرد مسئولین مملکت را به شهادت رساندند بعثی‌ها را علیه ما تجهیز کردند.

شاهوار پور با اشاره به حمله نظامی امریکا به ایران و واقعه طبس گفت:امریکایی‌ها دست از توطئه علیه انقلاب برنداشتند تا اینکه دانشجویان در سال 58 به لانه جاسوسی حمله کردند و ماهیت امریکا را دوباره افشا کردند.

وی ادامه داد: باید دشمن را به خوبی بشناسیم باید ماهیت استکباری امریکا را شناخت وزیر وقت امریکا در دوران جنگ گفت باید ریشه ملت ایران را خشکاند.

سردار شاهوار گفت:امریکایی‌ها فقط به دنبال تأمین امنیت اسرائیل هستند آنها چشم طمع به اموال منطقه دارند.

وی ادامه داد: هر دولتی در امریکا سر کار آمده است علم دشمنی علیه ایران را بلند کرده است بعد از جنگ تحمیلی هم با انقلاب‌های رنگی به دنبال ضربه زدن به کشور بودند آنها انتخابات ما را دنبال می‌کردند تا فرصت‌های نظام را تبدیل به تهدید کنند در هر انتخاباتی با یک توطئه‌ای نو علیه ایران وارد صحنه شده‌اند.

سردار شاهوار تاکید کرد: تحریم همه جانبه علیه مردم ایران را فراموش نمی‌کنیم حتی دارو را برای بیماران سرطانی ممنوع کردند آنها از کوچک‌ترین اقدام علیه ملت ایران کوتاهی نکردند.

وی ادامه داد:زرادخانه‌های هسته‌ای خودشان پر از بمب هسته‌ای است اما دانشمندان هسته‌ای ما را ترور می‌کنند.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: با انواع و اقسام دروغ‌ها در مجامع بین‌المللی علیه ایران قطعنامه‌های مختلف صادر کرده‌اند.

وی با بیان اینکه امریکایی‌ها منطقه را به آشوب کشیده‌اند گفت:12 سال پیش با شعار ایجاد امنیت وارد منطقه شدند به افغانستان و عراق حمله کردند اما امنیت کجاست؟

شاهوار تصریح کرد: داعش را در منطقه درست کردند گروه‌های تکفیری را در منطقه تقویت کردند گروه‌های خشک مغری که جز دشمنی کردن با مسلمانان و مردم مظلوم منطقه هیچ هدفی ندارند.

وی افزود: باید چهره کریه امریکا را شناخت مرگ بر امریکا مرگ بر مردم امریکا نیست بلکه مرگ بر سیاست‌ها و دولت امریکاست چون مردم امریکا هم از سیاست‌های دولت مردان خود نگران هستند

سردار شاهوار در پایان گفت: باید پیام مقاومت و آزادی خواهان را به گوش جهان برسانیم مبارزه با امریکا ادامه خواهد داشت و به امید خدا پیروز این میدان ما خواهیم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها