خبرهای داغ:
فرماندار گرگان:

اسلام مدیون رگ‎های پاره پاره امام حسین(ع) است

فرماندار گرگان گفت: اسلام امروز مدیون رگ‎های بریده و پاره پاره اما حسین(ع) است.
کد خبر: ۸۵۸۹۶۳۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، یحیی خاکی صبح امروز در مراسم سوگواری ابا عبد الحسین(ع) و اربعین جانباختگان فاجعه منا که در فرمانداری گرگان برگزار شده، اظهار کرد: اسلام امروز مدیون رگهای بریده و پاره پاره اما حسین(ع) است.

وی تصریح کرد: امام حسین(ع) برای آن که اسلام زنده بماند در روز عاشورا از هستی خود گذشت و به برکت قیام امام حسین(ع) است که امروز اسلام زنده است.

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: امروز قرنها از نهضت و قیام امام حسین(ع) در کربلا میگذرد اما هنوز مراسمهای سوگواری امام حسین(ع) پرشور برگزار میشود و این بیانگر آن است که اسلام از کربلا زنده مانده است.

خاکی بیان داشت: نهضت کربلا با دو لشکر یکی به فرماندهی امام حسین(ع) و دیگری با فرماندهی حضرت زینب(س) مدیریت و فرماندهی میشد و ما این روزها در ایام محرم پاسداشت پیامرسانی حضرت زینب(س) را  برگزار میکنیم .

وی افزود: در راستای گرامیداشت ایام سوگواری سید الشهدا امام حسین(ع) و جانباختگان فاجعه منا تصمیم گرفتیم امروز مراسم سوگواری ابا عبد الله الحسین(ع) و اربعین جانباختگان فاجعه منا را با حضور روسای شهرستان گرگان، مداحان هیئات مذهبی و روسای ادارات شهرستان و مدیران حوزه ایثار و ایثارگری برگزار کنیم.

گفتنی است در این مراسم مداحان اهل بیت(ع) به ذکر مصیبت و سوگواری پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها