کاروان های راهیان نور دانش آموزی دختران نیز همچون پسران دانش آموز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس خوزستان بازدید می کنند.
کد خبر: ۸۵۸۹۶۴۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار، کاروان های راهیان نور دانش آموزی دختران خوزستان در آبان امسال از یادمان های مطهر شهدا و مناطق عملیاتی و زیارتگاهی دفاع مقدس بازدید می کنند.

بنابراین گزارش، همه کاروان ها شب اول اعزام در محل پادگان شهید غلامی شاهد رزمایش رزمی فرهنگی پایداری تا ظهور کاری از سپاه استان خوزستان خواهند بود که تا کنون مورد استقبال عموم زائران قرار گرفته است.

بر این اساس دانش آموزان دختر در نواحی بهبهان، رامهرمز، ایذه، باغملک، هفتکل، امیدیه، رامشیر، ماهشهر، هندیجان، آغاجاری، خرمشهر، شادگان، کارون، امام علی(ع) و امام حسین علیه السلام در روز اول اعزام از یادمان شهدای شلمچه و روز دوم از یادمان شهدای جهاد عشایر (گمبوعه) بازدید می کنند .

همچنین نواحی اندیمشک، دزفول، شوش، گتوند، شوشتر، لالی، اندیکا و مسجد سلیمان در روز اول از یادمان فتح المبین و روز بعد از یادمان شهدای هویزه بازدید خوهند کرد.

نواحی حمیدیه، دشت آزادگان، هویزه و باوی نیز از یادمان شهدای دانشجو در هویزه و یادمان شهدای جهاد عشایر در حمیدیه بازدید خواهند کرد و شرح دلاورمردی های مجاهدان فی سبیل الله را خواهند شنید و درس خواهند گرفت.


انتهای متن/د
ارسال نظرات