حجت السلام شعبانپور:

ایجاد شک و تردید در ذهن و افکار از اهداف جنگ نرم

همایش پدافند غیر عامل با حضور نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه،مدیر کانون بسیج فرهنگیان ،مسئول بسیج دانش آموزی امام صادق(ع) ، فرهنگیان و دانش آموزان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۸۹۶۵۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: جنگ روانی،جنگ اقتصادی و مقابله با پیشرفت های علمی  را از برنامه های استکبار جهانی برای مقابله با کشورهای اسلامی وجهان سوم  برشمرد.

وی همچنین مهمترین و خطرناک ترین شیوه های عملکردی آنان را جنگ نرم دانست وگفت:تهاجم نظامی قابل مشاهده و خطرهای آن قابل شناسایی است در حالی که جنگ نرم که از موثرترین نوع جنگ ها است دشمن و روش های هجوم آن قابل مشاهده نیست وخطرهای آن احساس نمی شود

شعبانپورهمچنین گفت: ماهواره،شبکه های اجتماعی نوعی از ایزارها وسایل نفوذ دشمن هستندکه با نفوذ به افراد و خانواده ها باعث تغییر باورهاو و تفکرات افراد می شود وهدف آنها ایجاد شک و تردید در ذهن و فکر افراد نسبت به زندگی و باورهای فرهنگی است.

وی هچنین شایعه را از دیگر ابزارهای دشمن معرفی کرد و گفت: جنگ های نظامی دیگر مقرون به صرفه نیستند و تبلیغات منفی دارای اثر گذاری خروجی بیشتری است در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به واقعه عظیم کربلا گفت:باید بصیرت و آگاهی داشت تا در پازل دشمن قرار نگیریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار