خبرهای داغ:

اختلافات و منازعات داخلی ما را از نفوذ دشمن غافل نکند

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه اختلافات و منازعات داخلی ما را از نفوذ دشمن غافل نکند گفت: عده ای دشمنی با آمریکا را کوچک و آمریکا را بزرگ جلوه می دهند.
کد خبر: ۸۵۸۹۶۶۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) در جمع راهپیمایان 13 آبان با گرامی داشت این روز اظهارداشت: امروز باید همه ما نهضت کربلا و امام حسین(علیه السلام) را الگوی خود قرار دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با اشاره به اسارت اهل بیت پیامبر(ع) گفت: در پرتو حماسه حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) بود که امروز پیام عاشورای حسینی موفقیتی برای تاریخ بشریت است.

وی افزود: فریاد هیهات من الذله پیامی است که ما 37سال است از عاشورا دریافت کرده ایم و باید در مقابل مستکبران و زورگویان ایستادگی کنیم.

نوفرستی با بیان اینکه 13 آبان سه ماجرای بزرگ تاریخی در انقلاب رخ داده است، عنوان کرد: سالگرد تبعید امام خمینی(ره) در سال 1342که تبعید ایشان زمینه ساز انقلاب اسلامی شد.

13آبان انقلاب دوم در تاریخ کشور و عظیم تر از انقلاب اول است

وی با بیان اینکه شهادت جمع کثیری از دانش آموزان و دانشجویان در روز 13 ابان 57اتفاق افتاد ، ادامه داد: ستخیر لانه جاسوس آمریا توسط 600 دانشجوی پیرو خط امام خمینی(ره) از دیگر وقایعی است که در 13 آبان اتفاق افتاد که امام خمینی(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند و عظیم تر از انقلاب اول بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با اشاره به جنایت های شاه بر علیه ملت ایران، یادآورشد: شاه با حاکمیت طاغوتی خود جنایت های فراوانی در کشور انجام داد.

وی با بیان اینکه کارتر در ابتدای انقلاب اسلامی گفت " ما باید با اقتدار در مقابل انقلاب اسلامی ایستادگی کنیم"، ادامه داد: آنهایی که تریبون در دسترس دارند و یا اهل مطالعه هستند بدانند آمریکا همان گرگ و شیطان بزرگ است.

نوفرستی ادامه داد: آمریکای جنایتکار با نفوذ از ابتدای انقلاب اسلامی وارد کشور ما شد و با حمایت جبهه ملی و نهضت اسلامی که نوکر آمریکا بودند و هر جنایتی علیه انقلاب و ملت ایران انجام داد.

نوفرستی با بیان اینکه دست آمریکا در جنگ هشت ساله از آستین صدام بلند شد، گفت: آنانی که دم از امام خمینی(ره) می زنند باید اندیشه ایشان را ملاحظه کنند که چگونه امریکا با حمایت کردن از صدام چه جنایت هایی را در جنگ هشت سال دفاع مقدس داشت.

وی با بیان اینکه اسلام و انقلاب اسلامی آثار و برکات و تاثیر گذاری فراوانی در منطقه و کشورهای اسلامی داشته است، گفت: الگو گیری این کشورها از انقلاب اسلامی یک امر مسلم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با بیان اینکه جهان در یک پیچ تاریخی به نفع اسلام رقم می خورد، عنوان کرد: باید بدانیم در این پیچ تاریخی دشمن عقب نشینی نکرده است بلکه نوع مبارزه دشمن عوض شده است.

وی با اشاره با تاکید بر اینکه دشمن سعی می کند از راه های نفوذ فرهنگی، سیاسی و امنیتی وارد کشور شود، ادامه داد : استکبار جهانی با بهانه قرار دادن موضوعات هسته ای و برجام به تصور اینکه مردم از مشکلات اقتصادی خسته شده اند برای همین با توطئه های مختلف و متناسب با زمان می خواهد در کشور نفوذ پیدا کند.

مسئولین و مردم هشدارهای امام خامنه ای را در خصوص نفوذ دشمن جدی بگیرند

نوفرستی تاکید کرد: مسئولین نظام و مردم نباید از توطئه ها و نفوذ دشمن در کشور غافل شوند، گفت: امام خامنه ای آگاهی های لازم را در خصوص دشمن می دهند و برای همین مردم و مسئولین با بصیرت و پیروی خالصانه از ولایت باید جلودار باشند.

وی با بیان اینکه امام خامنه ای ضمن تقدیر در موضوع هسته ای هشدارهایی هم دادند ، ادامه داد: باید مسئولین به این هشدارها توجه کنند.

وی با بیان اینکه ما در هشت سال جنگ تحمیلی 23هزار شهید در تقدیم انقلاب کرده اییم، گفت: در جریان فتنه 88 پیاده نظام های آمریکا اهداف آنها را در کشور دنبال می کردند و شکست دیگری خورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی با تاکید سخن امام خامنه ای(حفظه الله) در مورد دست نشانده های استکبار در کشور افزود: ایشان هشدار به دانشگاه ها و مدارس دادند که کسانی می خواهند دانشگاه ها را به قبل از انقلاب بر گردانند دشمن در محیط دانشگاه و مدارس به فکر توطئه های بزرگی هستند.

وی با بیان اینکه پیام ولایت و اسلام مبارزه با استکبار جهانی بخصوص آمریکا است، افزود: این پیام هم عقل می گوید و هم منطق و تجربه که آمریکا همچنان دشمن است و بر علیه انقلاب توطئه و اگر بتواند برای نابودی انقلاب اسلامی تلاش می کند.

نوفرستی تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم در صحنه نشان دهنده پیوند مردم با ولایت، انقلاب اسلامی است و وقتی ما به قول فرمایشات امام خامنه ای(حفظه الله) می گوییم" مرگ بر آمریکا مرگ بر مردم امریکا نیست بلکه مرگ بر ظلم و استکباری دولت آمریکا می باشد".

اختلافات و منازعات داخلی نباید ما را از نفوذ دشمن غافل کند

وی با بیان اینکه نباید هشدار های رهبری را نادیده بگیریم، بیان کرد: نباید غفلت کنیم و اسیر اختلافات ، منازعات داخلی نشویم و از اصل دشمنی دشمن غفلت کنیم.

وی تصریح کرد: کسانی هستند در کشور که از این غفلت ما به نفع آمریکا و دشمن استفاده کنند. آنها دشمنی با آمریکا را کوچک و آمریکا را بزرگ می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان تاکیدکرد: کسانی تصور می کنند آمریکا از دشمنی با انقلاب اسلامی دست برداشته است وبا عناوین مختلف می خواهند به مردم بقبولانند که دشمنی امریکا با انقلاب اسلامی و ملت ایران کاهش پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: خیر اینگونه نیست آمریکا همان امریکای ابتدای انقلاب اسلامی ودشمنی آمریکا همان دشمنی است برای همین باید ملت ایران بصیر و هوشیار در برابر دشمن باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار