راهپیمایی تظاهرات ضد استکباری یوم الله 13 آبان، صبح امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۹۶۹۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، آحاد مردم و بسیجیان و مسئولین ادارات با شعار های مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل و هیهات من الذله انزجار خود را از جنایات آمریکا علیه ملت ایران ابراز داشتند.

در این مراسم راهپیمایان پرچم کشور آمریکارا به آتش کشیدند.

امام جمعه شهرستان طارم ضمن گرامیداشت سالروز 13 آبان گفت:51 سال پیش در چنین روزی امام (ره) را تبعید کردند،37 سال پیش خون دانش آموزان و دانشجویان به هم آمیخت و 36 سال پیش دست خیانت آمریکا آشکار شد که این دومین خیانت آمریکا علیه مردم ایران بود.

حجت الاسلام صادقی پورافزود: آمریکا در طول تاریخ به ملت ایران خیانت کرده است که اولین خیانت آمریکا به ملت ایران به شکست کشاندن دولت قانونی دکتر مصدق بود.

وی افزود:دشمنی ملت ایران با آمریکا بعد از تسخیر لانه جاسوسی شروع شد.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که شعار مرگ بر آمریکا پشتوانه عقلانی و منطقی دارد اظهار داشت :آمریکامی خواهد همه کشور ها زیر سلطه او باشند ولی ما زیر سلطه هیچ کشوری نخواهیم رفت.

صادقی پور در ادامه گفت:12 سال ما را تحریم کردند و این به خاطر مرگ بر آمریکا گفتن ما نیست چون، چین و روسیه را هم تحریم کردند با اینکه آنها شعار مرگ بر آمریکا نگفته اند، پس دشمنی آمریکا با ایران به خاطر انقلاب اسلامی است.

وی در پایان گفت : مکتب ما همان مکتب عاشورا است که از این مکتب دست بر نخواهیم داشت و شعار مکتب عاشورا همان شعار هیهات من الذله می باشد.

این راهپیمایی با قرائت قطعنامه به پایان رسید.

ارسال نظرات