مدیرعامل مرغداران گوشتی گفت: مرغ‌های سبز به سبب جوان بودن،کاهش مصرف دارو و مدت کوتاه پرورش از کیفیت بالاتری نسبت به مرغ‌های معمولی برخوردارند.
کد خبر: ۸۵۸۹۷۵۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
به گزارش بسیج، عظیم حجت مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور درخصوص تولید مرغ ارگانیک در کشور اظهار داشت: در واقع تنها مرغ سبز در کشور تولید شده و تولید مرغ ارگانیک که مورد تأیید سازمان دامپزشکی کشور باشد، نداریم و با توجه به شرایط آب و هوایی عمدتاً تولید مرغ سبز در استان‌های شمالی کشور صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به برنامه اتحادیه برای افزایش تولید مرغ سبز گفت: برنامه استفاده پروبیوتیک ها در تولید مرغ سبز در کشور شروع شده زیرا این امر می‌تواند تأثیر به سزایی در افزایش تولید محصول داشته باشد و از طرفی هفته آینده در این زمینه سمیناری به سبک عمومی برگزار خواهد شد.

حجت در ادامه گفت: در حال حاضر مرغ‌هایی که به صورت بسته بندی در سطح کشور عرضه می‌شوند از استاندارد کافی برخوردار هستند اما مرغ‌های سبز به سبب جوان بودن، کاهش مصرف دارو و مدت کوتاه دوره پرورش از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

مدیرعامل مرغداران گوشتی با اشاره به قیمت مرغ‌های سبز تصریح کرد: هزینه‌های نگه داری مرغ‌های سبز نسبت به مرغ‌های معمولی بالاتر است اما این اختلاف قیمت واقعی نیست زیرا باید کمتر از رقم فعلی باشد.
ارسال نظرات