مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:
ما ایرانیان به گفته ی مقام معظم رهبری امروز هر چه فریاد داریم شعار مرگ بر آمریکا را بلندتر از قبل سر خواهیم داد.
کد خبر: ۸۵۸۹۷۸۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی، مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور در گردهمایی تبیین نهادی و حرفه ای سپاه که با موضوع استکبار ستیزی و مقاومت با حضور کلیه پایوران و سربازان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) گفت: در کتاب نهج البلاغه و خطبه 166 آن، امیرالمومنین (ع) در سه بخش قصد راهنمایی ما مسلمین را دارد که در بخش اول آن مردم را تشویق به احترام متقابل به یکدیگر می کنند و در بخش دوم به آینده ی بنی امیه و شکست مسلمانان اشاره می کنند و در بخش سوم و پایانی عوامل طمع ورزی دشمن را بیان می کنند؛ اگر ما مسلمانان امیرالمومنین (ع) را ولی خود میدانیم باید به فرمایشات آن حضرت عمل کنیم و بدانیم با احترام به یکدیگر پیوند میان مردم جامعه قوی تر می شود و علت شکست خوردن مسلمین هم تفرقه ی بین آن هاست.

وی در ادامه با اشاره به بخش سوم خطبه امام (ع) گفت: اگر بخواهیم دست دشمن از کشور ما دور بماند باید پنج اصل را بنا به گفته امام (ع) رعایت کنیم 1.پشتیبانی کردن از پیشوا و امام حق 2.سستی نکردن در خوار ساختن دشمنان 3. از دست ندادن فرصت ها 4. قوانین اسلام را نادیده نگرفتن و پشت گوش نیانداختن این قوانین 5. اطاعت از امام و همسو نشدن با دشمن و با رعایت کردن این ها همیشه در برابر هر خطری بیمه خواهیم شد.

بهرامی تصریح کرد: مناسبت هایی هم چون 13 آبان، محرم و صفر و دهه فجر فرصت های طلایی نظام هستند و اگر از این فرصت ها استفاده کنیم و دست در دست هم از پیشوای خود حمایت کنیم هیچ گاه در هیچ زمینه ای شکست نخواهیم خورد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در پایان سخنان خود با اشاره به جانباختگان حادثه منا و گرامی داشتن 13آبان گفت: ما مگر سردشت و بمباران شیمیایی را فراموش کرده ایم؟ مگر کمک های آمریکا، آلمان، انگلیس و فرانسه را به عراق در جنگ تحمیلی فراموش کرده ایم؟ مگر حادثه منا و ظلم آل سعود به مسلمین و کوبیدن مردن مظلوم یمن را فراموش کرده ایم که در این روز مقدس سستی کرده و شعار هایی هچون نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران سر دهیم؟ ما ایرانیان به گفته ی مقام معظم رهبری امروز هر چه فریاد داریم شعار مرگ بر آمریکا را بلندتر از قبل سر خواهیم داد.

ارسال نظرات