تازه ترین تحلیل تکنیکال نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر اظهارات مهم رئیس فدرال رزرو آمریکا در نشست استماع سنا و همچنین گزارش وزارت کار این کشور قرار خواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۸۹۸۴۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
به گزارش بسیج، به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، پس از تصمیم فدرال رزرو برای تثبیت نرخ بهره در نشست اکتبر گمانه زنی های زیادی در خصوص افزایش نرخ بهره در نشست دسامبر به وجود آمده و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

بر اساس این گزارش جانت یلن رئیس فدرال رزرو قرار است امروز سخنرانی مهمی در نشست استماع سنا داشته باشد. این سخنرانی می تواند تاحدی آینده سیاست های پولی فدرال رزرو را مشخص کند.

انتشار گزارش وزارت کار آمریکا در روز جمعه نیز وضعیت بازار اشتغال را روشن خواهد کرد. قیمت طلا هم اکنون به سطح 1121 دلار در هر اونس رسیده است.

تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح مقاومتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1123 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت تا 1131 دلار نیز افزایش خواهد یافت.

سطح حمایتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی 1118 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا احتمالا تا 1113 دلار کاهش خواهد یافت.
منبع: سایت طلا
ارسال نظرات