راهپیمایان روز 13 آبان امسال همانند سالهای گذشته با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل انزجار خود را نشان دادند
کد خبر: ۸۵۸۹۸۷۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
به گزارش"خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان"راهپیمایان در روز 13 آبان امسال همانند سالهای گذشته با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل انزجار خود را نشان دادند 

در این راهپیمایی نوشته‌هایی با مضامینی مانند امروز قدرت و ابهت آمریکا در چشم ملت‌ها فرو ریخته است، خطر آمریکا به حدی است که اگر کوچکترین غفلتی کنیم نابود می‌شویم، ما آمریکا را جمهوری اسلامی خواهیم کرد، شعار مرگ بر آمریکا ادامه نهضت حسین (ع) است و خواست امام حسین (ع) از ما شیعیان و عاشقان است ، تا 25 سال آینده چیزی به نام اسراییل باقی نخواهد ماند و شعار نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا در دست داشتند.

همچنین ماکت موشک عماد و بنرهایی که بر روی آنها علامت مارک‌های آمریکایی مانند کی‌اف سی ، مک دونالد، استارباکس و کوکاکولا بود و روی آنها خط قرمز و نوشته ممنوع به چشم می‌خورد در دست مردم دیده می‌شد. علاوه بر این تصاویر ماکت های رژیم صهیونیستی که به صورت شیطان در آمده بودند در دست تظاهرکنندگان بود.

همچنین فردی که لباس عموسام نماد آمریکا را به تن داشت و کلاه پرچم آمریکا را نیز به سر گذاشته بود و دستانش به زنجیر کشیده شده بود در بین تجمع کنندگان دیده می‌شد.

در این ادامه این راهپیمایی پرچمی با مارک کوکاکولا و پرچم عربستان سعودی(که بدون نام لا اله الا الله درج شده بر روی آن، تهیه شده بود) به آتش کشیده شدند.

تظاهرات کنندگان در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان ضمن گرامی داشتن یاد جان باختگان فاجعه منا شعارهایی را در رابطه با این حادثه سر دادند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات