امام جمعه موقت قوچان گفت: ملت ایران، دولت آمریکا را کانون اصلی استکبار و شرارت در دنیا می داند و با الگو برداری از حماسه عاشورا و مکتب امام حسین(ع)، در برابر ظلم و استکبار ایستاده و می ایستد.
کد خبر: ۸۵۸۹۸۸۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین حسن وطن خواه در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان که با حضور گسترده مردم ولایتدار قوچان همراه بود، اظهار داشت: ۱۳آبان ماه، سالروز تقارن اتفاقات و حوادث خاصی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بوده که روحیه ظلم ستیزی و استکبار ستیزی محور مشترک تمام این اتفاقات می باشد.

وی ادامه داد: ملت ایران، دولت آمریکا را کانون اصلی استکبار و شرارت در دنیا می داند و با الگو برداری از حماسه عاشورا و مکتب امام حسین(ع)، در برابر ظلم و استکبار ایستاده و می ایستد.

امام جمعه موقت قوچان با اشاره به آموزه های حماسه عاشورا برای مقابله با ظلم و استکبار افزود: امام حسین(ع) با قیام خود و مقابله با ظلم و ستم، نقشه راه مقابله با استکبار را به جهانیان آموخت و ملت ایران این مسیر را بخوبی شناخته و به آن عمل می کند.

حجت الاسلام و المسلمین وطن خواه با اشاره به فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تصریح کرد: از نظر امام خمینی(ره)، آمریکا دشمن اصلی ملت ایران بوده و تمام مشکلات و گرفتاری ها از سوی آمریکا است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه آمریکا روز به روز ذلیل تر و منفورتر می شود، تاکید کرد: تسخیر سفارت خانه آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام که به جاسوسخانه تبدیل شده بود، ابهت آمریکا را در هم شکست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها