خبرهای داغ:
فرماندار شهرضا در جمع راهپیمایان یوم الله 13 آبان گفت: مرگ بر آمریکا شعار همیشگی ملت ایران است.
کد خبر: ۸۵۸۹۸۸۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، راهپیمایی پرشکوه 13 آبان در شهرستان شهرضا با حضور عظیم و گسترده اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، دانش‌آموزان، دانشجویان، بسیجیان، نظامیان برگزار شد که شرکت کنندگان با حمل پلاکاردهایی با مضمون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل‌سعود»، انزجار خود را از مستکبران جهان اعلام کردند.

محسن گلابی در جمع راهپیمایان 13 آبان، اظهار داشت: 13 آبان، یادآور حماسه‌سازی دانش‌آموزان و دانشجویانی است، که با لبیک گفتن به فرامین معمار کبیر انقلاب سفارت آمریکای جنایتکار که تبدیل به لانه جاسوسی شده بود را تسخیر کردند.

وی با بیان اینکه روز 13 آبان، روز تغییر تاریخ معاصر ایران است، گفت: مهم‌ترین پیام راهپیمایی امروز این است که دشمنی‌های آمریکا و کشورهای استعمارگر هیچگونه خللی در عزم و اراده ملت ایجاد نمی‌‌کند.

وی با اشاره به اینکه امروز دانش‌آموزان باید قدردان خون شهدا باشند و با درس خواندن و عمل به وصیت‌نامه‌های آنها راه آنان را ادامه دهند، گفت: دانش آموزانی که د‌ر هنگام تبعید امام خردسالانی بیش نبودند، 15 سال بعد شیرمردانی شدند که درس را نه از پشت نیمکت‌های چوبی بلکه از چهره رنج دیده مردم آموختند.

فرماندار شهرضا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری به مناسبت روز 13 آبان، تصریح کرد: مبارزه مردم با استکبار حرکتی احساسی نیست، بلکه برخواسته از عقل است.

وی با اشاره به اینکه مرگ بر آمریکا شعار همیشگی و مبارزه با استکبار هدف والای ملت ایران است، گفت: ملت غیور ایران اسلامی با تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه به هیچ عنوان اجازه نفوذ دشمنان و استکبار را به ایران اسلامی نمی‌دهند.

وی اظهار داشت: دانش‌آموزان به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، آینده‌سازان این نظام و انقلاب هستند و باید در سنگر جهاد علمی به مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن بپردازند.

وی با بیان اینکه ملت آزاده ایران با داشتن رهبری فرزانه هیچگاه اجازه دخالت و نفوذ دشمنان را به خاک کشور نمی‌دهند، افزود: یکی از اساسی‌ترین زمینه‌های مبارزه با استکبار شرکت در انتخابات است و از همه درخواست می‌کنم که در انتخابات شرکت و مشت دیگری بر دهان استکبار بکوبند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها