خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: امام جمعه اهر در جمع دانش آموزان شركت كننده در راهپيمايي 13 آبان اين شهر، گفت: تازمانی که بصیرت، دشمن شناسی و تدابير رهبری در جامعه وجود دارد، توطئه های دشمنان تأثیری در اراده ملت ایران نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۸۹۸۸۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، حضور پرشور مردم را در راهپیمایی 13 آبان، نشان از عشق و علاقه مردم به نظام اسلامی دانست.

وي انقلاب اسلامی ایران را مبتنی بر ارزش های والای اسلامی برشمرد و افزود: توطئه های دشمنان نظام و انقلاب و در رأس آن امریکا همیشه و در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی ادامه داشته، ولي تدبیر و هوشیاری امام خميني(ره) و امام خامنه اي(مدظله العالي)، یکی پس از دیگری این توطئه ها و نقشه های دشمنان را در نطفه خفه کرده است.


حجت الاسلام حاجی زاده تصريح كرد: ما با ملت امریکا مشکلی نداریم و مشکل دولت و ملت ایران با مسئولان امریکاست که همیشه سیاست ها و گفتار و رفتارشان در دشمنی با ایران اسلامی و حمایت از اسرائیل غاصب، منافقین و سران کفر و نفاق بوده است.

وی خاطرنشان كرد: دشمن باید با این حضور باشکوه و بی سابقه مردم ايران، بداند که ایران اسلامی و مردم ولایتمدار آن، گوش به فرمان ولایت بوده و پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها