خبرهای داغ:
با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان صورت گرفت؛

طنین فریاد مرگ بر آمریکا در پایتخت انقلاب

راهپیمایی روز 13 آبان امروز در قم با شکوه هر چه بیشتر برگزار شد و شرکت کنندگان در این راهپیمایی به سردادن شعارهای مختلف از جمله شعار «مرگ بر آمریکا» پرداختند.
کد خبر: ۸۵۸۹۹۱۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امروز همزمان با 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اقشار مختلف مردم و مسئولان، دانش‌آموزان و دانشجویان، فرماندهان سپاه پاسداران و نیروی انتظامی با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، به سردادن شعارهای مختلف پرداختند و در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.

در این راهپیمایی خانم‌ها حد فاصل خیابان ارم، پل حجتیه تا حرم حضرت معصومه (س) و آقایان شرکت کننده ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی مسیر بیت امام (ره) تا حرم مطهر امام حضرت معصومه (س) را راهپیمایی کردند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی پلاکاردهایی حاوی تصاویر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و پرچم ایران و نوشته‌هایی نظیر الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، «وای اگر رهبرم، حکم جهادم دهم»، «لغو مکتوب همه تحریم‌ها را از آمریکا می‌خواهیم» و «آمریکا از لبخند ما نمی‌ترسد» در دست داشتند.

شرکت کودکان در این راه‌پیمایی نیز از موارد جالب توجه بود آنها شعار می‌دادند «آمریکا، فکر نکنی بچه‌ایم، تو دهنت می‌زنیم».

در زمان تجمع مردم در راهپیمایی، ازدحام جمعیت در حرم مطهر لحظه لحظه بیشتر و صدای فریاد‌ها هر لحظه بلند و بلندتر می‌شد.

شرکت‌کنندگان شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، لا‌اله الی‌الله محمد رسول‌الله و الله اکبر خامنه‌ای رهبر را یک‌صدا و پر خروش فریاد زدند.

راهپیمایان قمی با اشاره به حضور رد‌پای استعمار پیر انگلیس، این کشور را تعزیه گردان داعش و دیگر جنایت‌کاران دانستند و شعار مرگ بر انگلیس سر دادند.

شرکت‌کنندگان با تاسی به مولایشان حسین (ع) نیز شعار هیهات‌مناالذلة را یکپارچه و یک‌صدا فریاد زدند.

حجت‌الاسلام علی سعیدی سخنران این راهپیمایی بود و در پایان قطعنامه این روز برای حاضران قرائت شد.

حضار در این راهپیمایی صدای استکبار‌ستیزی و انزجار خود از سردمداران کفر را به گوش جهانیان رسانده و اعلام کردند ملت ایران هرگز تسلیم هیچ‌یک از قدرت‌های شیطانی نخواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار