به همت بسیج دانشجویی شهرستان بافق:
همایش عترتهای عاشورایی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر روانبخش در کانون شهید باهنر شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۹۹۸۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: حجت الاسلام و المسلمین دکتر روانبخش ظهر دیروز در اجتماع پر شکوه بسیجیان با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: بسيج مظهر ثبات و افتخار نظام اسلامي است.

 وی با روشن ساختن روشهاي فريبکارانه استکبار جهاني به ویژه آمريکا، پایداری و مقاومت ملت ایران را تنها راه ناامید شدن دشمن و راه خارج شدن از استضعاف را سرکوبی مستکبر دانستند.

عضو هیئت علمی موسسه علمی پژوهشی امام خمینی(ره) در رابطه با دو واژه استکبار و استضعاف گفت: هر دو این واژه ها از قرآن است که بعد از انقلاب در ادبیات ما جا باز کرده، به استکبار قبل از انقلاب قدرت های بزرگ و استضعاف، کشورهای عقب افتاده یا جهان سوم می گفتند و با توجه به اینکه مستکبر کسی است که طلب بزرگی می کند و با دزدی و غارت و تصرف اموال دیگران، خودش را بزرگ می کند؛ این از ویژگی های کشور آمریکا نیز می باشد پس در نتیجه آمریکا  مستکبر می باشد چون تمام این خصوصیات را دارد.

حجت الاسلام روانبخش گفت: آمریکا میخواهد ایران استقلال سیاسی نداشته باشد و در برابر جنایت های صهیونیست بی تفاوت باشد و از فرهنگ غرب تقلید کند.

وی در پایان در مورد سر دادن شعار مرگ بر آمریکا بعد از انقلاب تاکنون گفت: جمهوری اسلامی در این سال ها نه تنها شعار مرگ بر آمریکا گفته بلکه عمل هم کرده و در تمام عرصه های سیاسی، نظامی و ... هیچ وقت عقب نشینی نکرده است.

 

ارسال نظرات