مبارزه بی امان با استکبار جهانی یعنی آمریکای جهان‌خوار

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: مبارزه بی امان با استکبار جهانی یعنی آمریکای جهان‌خوار.
کد خبر: ۸۵۸۹۹۸۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

 به گزارش باشگاه خبرنگاران بسيج استان هرمزگان؛ امام جمعه بندرلنگه در مراسم راهپيمايي يوم الله 13آبان مبارزه با استكبار اظهار داشت: اگر کسی رفتار مقامات آمریکایی را رصد کند متوجه می‌شود که هیچ‌گونه تغییری در رفتار و سیاست‌های آنها علیه ملت ایران صورت نگرفته است.

آیت‌الله سید محمدجواد رکنی اضافه کرد: ممکن است آمریکا مستقیم علیه ایران وارد عمل نشود اما آل‌سعود نوکر حلقه به گوش او در بحرین و یمن به جنایات خود علیه بشریت ادامه می‌دهد و از این جنایت‌ها بهره‌برداری می‌کند.

وي در ادامه خاطر نشان کرد: گزینه‌های روی میز و حتی تحریم‌های آنها هم که از تریبون‌های مختلف پخش می‌شود همچنان پابرجا است و تغییری در خط مشی و عمل  آنها صورت نگرفته است.

رکنی در ادامه تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری ما طرفدار مظلوم هستیم و آمریکا طرفدار ظالم و با این روشی که آمریکا از اول انقلاب تا به امروز دنبال کرده و علیه ما ظلم‌ها روا داشته چگونه باید به او اعتماد کرد.

امام جمعه بندرلنگه شهرستان بندرلنگه در پایان پادآور شد: بسیار ساده‌لوحانه است اگر فکر کنیم دشمن دست از دشمنی برداشته لذا ما در خط و مسیری که رهبری نظام ترسیم کرده‌اند استوار خواهیم ماند و تا جان در بدن داریم مبارزه بی امان با استکبار جهانی یعنی آمریکای جهان‌خوار را ادامه خواهیم داد.

يادآور مي شود: دراين راهپيمايي آحاد مردم و دانش‌آموزان، مسئولان با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» انزجار خود را از جنایات آمریکا علیه ملت ایران اعلام کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار