راهپیمایی 13 آبان در شهر تازه کند پارس آباد با حضور پر شکوه مردم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۰۰۱۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، مراسم يوم الله 13 آبان با حضور گسترده اقشار مردمي، مسئولین محلی، حلقه های صالحین پایگاه هاو بويژه دانش آموزان و دانشجويان در این شهربرگزار شد.

مردم متدين و ولايتمدار شهر وبخش تازه کند پارس آباد در صفوف بهم فشرده با سردادن شعارهاي مرگ برضد ولایت فقیه ، مرگ بر آمريکاو مرگ بر اسرائيل، به جهانيان اعلام کردند که دست از آرمانهاي نظام و اسلام بر نخواهند داشت و با پيروي از فرامين رهبر معظم انقلاب آماده هرگونه جانفشاني بوده و تا آخرين قطره خونشان از انقلاب و اسلام دفاع خواهند کرد.

عبدی بخشدار تازه کند ضمن تحسين حضور گسترده مردمي در اين راهپيمائي گفت: بي گمان، دانش آموزانِ آگاه و رشيد ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشي فعال و فراموش ناشدني ايفا کرده اند. آنها به مردم مسلمان ايران، شور و شعور و عشقي دوباره بخشيدندو از آينه ي احساس و شعور مردم انقلابي، غبار بر گرفتند و هويت مسلماني، خود اتکايي و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند.

وي با اشاره به اينکه تسخير لانه جاسوسي و کشف توطئه هاي آمريکا ننگ ابدي را براي اين کشور باقي گذاشته است افزود: سيزدهم آبان در تاريخ دنيا و در نزد افکار عمومي جهان يک روز بزرگ براي ملت مظلوم ايران و ياد آور ننگ ابدي براي آمريکاي جنايتکار خواهند ماند.

گفتني است در پايان اين راهپيمائي ضداستکباري قطعنامه پاياني تظاهرات سراسري يوم‌الله 13 آبان در جمع حاضرين قرائت و پرچم هاي استکبار جهاني و رژيم صهيونيستي براي اعلام انزجار از جنايات آنها به آتش کشيده شد.

ارسال نظرات