سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه ولی عصر عجل الله فرجه شریف خوزستان با 2 اثر چند رسانه ای در جشنواره ملی سرزمین نور شرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۹۰۰۴۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار، سازمان اردویی خوزستان در این جشنواره با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی مستعد خود با تولید 2 نرم افزار چند رسانه ای در خصوص دفاع مقدس در جشنواره سیزدهم شرکت خواهد کرد.
 
گفتنی است دور دوازدهم استان خوزستان با کسب دوازده رتبه برتر در بین استان ها حائز رتبه نخست شد و امسال نیز بنا با آثار کیفی تر و با کمیت بیشتر در دوره سیزدهم شرکت کنند.
 
دبیر جشنواره ملی سرزمین نور استان خوزستان در این باره گفت: تا کنون تعدادی آثار از نواحی به این سازمان ارسال شد که پس از بررسی به دبیرخانه ملی جشنواره ارسال خواهد شد و مورد داوری قرار خواهد گرفت.
 
محمد میسی بیان داشت : از امتیازات این دوره علاوه بر ارسال دو نرم افزار از سوی سازمان اردویی خوزستان ، حضور افتخاری سردار فرماندهی سپاه استان به عنوان شرکت کننده در جشنواره خواهد بود.
 
وی افزود: نرم افزارهای ارسالی در قالب رایانه و تلفن های همراه خواهد بود که با نام نرم افزار سرزمین نور سال گذشته در دوره دوازدهم توسط سردار فضلی و سردار شاهوارپور از آنها رونمایی شد و امید داریم در این بخش صاحب عنوان شوند .

انتهای پیام/د
ارسال نظرات