خبرهای داغ:
طی مراسمی و با حضور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم، فرمانده جدید پایگاه بسیج شهید بهشتی حوزه امام سجاد(ع) قم منصوب و معرفی شد .
کد خبر: ۸۵۹۰۰۶۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در این جلسه که جانشین و جمعی از معاونین ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم حضور داشتند، از زحمات چندین ساله عباسی قدردانی و ایزدی به عنوان فرمانده جدید پایگاه شهید بهشتی مسجد رسول اکرم (ص) منصوب و معرفی شد.

مرادی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در این جلسه طی سخنانی ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، مسئولیت در بسیج را افتخار الهی دانست و اظهار کرد: باید قدردان خدمت در بسیج بود و با تقویت پایگاههای بسیج، خدمت رسانی در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به مردم را غنیمت دانست.

وی ابراز کرد: بسیج به عنوان مدرسه عشق است که از اوایل تأسیس با اهدای جان بسیجیان خود در طول 8 سال جنگ تحمیلی نقش برجسته ای را داشته است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم در ادامه خاطرنشان کرد: بسیج بعد از جنگ تحمیلی نیز نقش خود را به خوبی اجرا کرده است و در مسائل و مشکلاتی که دشمنان برای کشور ایجاد کرده اند از آزمونهای پر خطر، سربلند بیرون آمده است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها