فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت عنوان کرد

حمایت آمریکایی‌ها از 80 گروه تروریستی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: آمریکایی‌ها از 80 گروه تروریستی حمایت می‌کنند که هدف آن‌ها آسیب‌رساندن به کشور ایران است و هر اتفاق و رویدادی که در دنیا انجام می‌شود، توسط آمریکایی‌ها صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۸۵۹۰۰۶۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
به گزارش"خبرکزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان"حمیدرضا محمدی چهارشنبه شب در یادواره شهدای محله مسجد ابوالفضل(ع) این شهرستان اظهار داشت: ما در کشور 219 هزار شهید و 40 هزار آزاده و 9 هزار و 700 شهید گمنام در دوران دفاع مقدس داریم.

وی بیان داشت: آمریکا، کشورهای غربی و متحدان آن‌ها حدود 5 هزار میلیارد ریال پول در اختیار صدام گذاشتند تا جنگ علیه ایران را شروع کند و در 31 شهریور سال 1359 جنگ توسط کشور عراق آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت افزود: آمریکایی‌ها بر علیه جمهوری اسلامی ایران مشکلاتی را از جمله تحریم‌ها آغاز و همچنین جنگ ایران و عراق را طراحی کردند.

وی با اشاره به اهداف دشمنان ابراز داشت: از جمله اهداف این جنگ تجزیه ایران، استرداد جزایر سه‌گانه، سرنگون‌کردن کشور ایران و تسلط بر اروند رود بود.

محمدی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب شعار "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" را انتخاب کردند تا وحدت بین دولت و ملت ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: دو سال ابتدای جنگ دست بنی‌صدر که فردی نالایق بود، اداره می‌شد که در این راستا کشور عراق توانست در ابتدا بخشی از ایران را تصرف کند، اما بعد از آن فرماندهی جنگ به دست امام خمینی (ره) بود که رزمندگان توانستند، تسلط کاملی بر منطقه داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت با اشاره به ویژگی‌های دوران دفاع مقدس اظهار داشت: این جنگ نابرابر بود و کشورهای حاشیه خلیج فارس حدود 30 هزار میلیارد دلار وام‌های بلاعوض به صدام دادند و همچنین از نظر نظامی و ماهواره‌ای کمک بسیاری به او کردند.

وی بیان داشت: شهدا اهل ریا نبودند، آن‌ها با خون خود از ارزش‌ها و باورهای این کشور دفاع کردند و امسال برخی از دشمنان به دنبال این بودند که نقش مردم در راهپیمایی 13 آبان کمرنگ شود.


محمدی ابراز داشت: آمریکایی‌ها از 80 گروه تروریستی حمایت می‌کنند که هدف آن‌ها آسیب‌رساندن به کشور ایران است و هر اتفاق و رویداد تروریستی که در دنیا انجام می‌شود، توسط آمریکایی‌ها صورت می‌گیرد.

وی افزود: مردم شهرستان جیرفت همراه با سایر ملت ایران حضور گسترده‌ای را در راهپیمایی 13 آبان داشتند و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/M


ارسال نظرات
آخرین اخبار