خبرهای داغ:

چه کسانی به دنبال استکبار زدایی در قم هستند؟

امروز در حالی مردم و دانش آموزان سراسر کشور خود را برای راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان آماده می‌کنند که این موضوع در قم به مانند سال گذشته چندان به مذاق برخی افراد و دستگاه‌ها خوش نیامده است.
کد خبر: ۸۵۹۰۰۷۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، صبح امروز و به دلیل آنچه فشارهای دستگاه‌های اجرایی عنوان‌شده، تمامی بنرهای ضد استکباری که در آن ها شمر زمانه را به تصویر کشیده شده بود، از مسیر راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان جمع‌آوری‌شده است.

محمد توانا مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های قم در گفتگو با خبرنگار ما دراین‌باره گفت: بر اساس پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم، ابتدا به سراغ پیمانکار و بعد به شهرداری رفتیم و مسئولان شهرداری هم این‌طور بیان کردند که تحت فشار دستگاه‌های اجرایی اقدام به جمع‌آوری بنرها کرده‌اند.

این اقدام دستگاه‌های اجرایی در حالی برای دومین سال پیایی در قم اتفاق می‌افتد که سال گذشته نیز در اقدامی مشابه بنرهای ضد استکباری از سطح شهر قم جمع‌آوری شد.

با توجه به صحبت‌ها و فرامین مقام معظم رهبری در دیدارشان با دانش آموزان که فرمودند:" امریکا، همان امریکای قدیم است اما عده‌ای مغرض و یا ساده‌لوح تلاش می‌کنند این دشمن توطئه‌گر را در افکار عمومی ملت به فراموشی و غفلت بسپارند تا امریکا در فرصتی مناسب خنجر را از پشت فروکند."

این اقدام مسئولان در چه راستایی صورت پذیرفته است؟ آیا اقدامات این‌چنینی در مخالفت صریح با صحبت‌های ایشان در خصوص استکبارستیزی نیست؟ چرا برخی افراد به دنبال استکبار زدایی هستند؟

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که در طی ماه‌های اخیر تبلیغات یک برند آمریکایی بیش از 3 ماه در خیابان‌های قم بود، هرچند که مدیران این رستوران عنوان می‌کردند که ارتباطی با خارج از کشور و برند خارجی ندارند اما به هر حال این برند آمریکایی بود که در ذهن مردم تداعی می‌شد و البته مسئولان هیچ فشاری را برای جمع‌آوری آن انجام نمی‌دادند.

در این میان این انتظار از مسئولان می‌رود که در مقام پاسخگویی برآمده و به صورت واضح و شفاف دلایل جمع‌آوری بنرهای استکبارستیزی از داخل شهر قم را بیان کنند؟



ارسال نظرات