خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی: باید استحکام درونی ذهن ها و قلب ها را هدف گذاری کنیم تا همه راه های غلبه دشمن را ببندیم و با قدرت سازی بیرونی، امنیت ملی را تا جایی که امکان دارد توسعه دهیم.
کد خبر: ۸۵۹۰۰۸۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سید هاشم غیاثی در دیدار با کارکنان ناحیه مقاومت بسیج نهبندان با گرامی داشت دهه استکبار ستیزی اظهارداشت : تنها راه برقراری امنیت پایدار، تقویت نیروی معنا بخش درونی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: ما باید استحکام درونی ذهن ها و قلب ها را هدف گذاری کنیم تا همه راه های غلبه دشمن را ببندیم و با قدرت سازی بیرونی، امنیت ملی را تا جایی که امکان دارد توسعه دهیم.

وی ادامه داد: به عبارت دیگر توسعه دفاعی، جلوگیری از نفوذ تفکر دشمن و مردمی کردن امنیت مولفه ای است که می توان به وسیله آنها امنیت پایدار ایجاد کرد.

غیاثی با بیان اینکه آمریکایی ها نمی توانند اهداف خود را اعمال کنند، گفت: آنها تلاششان بر افساد زمین است و وقتی انسان از دین و معرفت دینی دور می شود؛ هلاکت انسان ها رقم می خورد پس این ها با رهبرانی که می خواهند با استفاده از منطق وحی ، انسان را مدیریت کنند همواره در تضاد هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی ادامه داد: مکتب امنیتی نظام اسلامی از عبارتی الهی الهام می گیرد که اگر دشمن درنده خویی کرد شما از عدالت خارج نشوید و هرچند مقابله به مثل جایز است ولی برای آن چارچوبی وجود دارد.

وی تصریح کرد: بزرگترین خطر امنیتی برای ما امکان نفوذ اندیشه ها، تفکرات ، معیارها ، نگرش ها و الگوهای دشمن به درون فضای ذهن، قلب و باور ما است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها