جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

هیچگاه با شیطان دوستی نمی کنیم/ تداوم انقلاب اسلامی مستلزم حفظ روحیه استکبارستیزی است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بقا و تداوم انقلاب اسلامی مستلزم حفظ روحیه استکبارستیزی است
کد خبر: ۸۵۹۰۰۸۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
به گزارش"خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان"حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه  با بیان اینکه تداوم انقلاب اسلامی مستلزم حفظ روحیه استکبارستیزی است گفت : روحیه استکبارستیزی ملت ایران ریشه در قرآن و ماهیت نظام اسلامی دارد و باید این روحیه حفظ شود.

وی ادامه داد: ملت ایران فراموش نمی کند که آمریکا شیطان بزرگ است و طبق فرموده قرآن کریم هیچگاه با شیطان دوستی نمی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پایانی ندارد، تصریح کرد: آنهایی که فکر می کنند انقلاب اسلامی به پایان رسیده و شعار جمهوری اسلامی سر می دهند سخت در اشتباهند ،چراکه انقلاب اسلامی در نهایت به حکومت حضرت ولی عصر(عج) متصل می شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه نفوذ در حکومت و حاکمیت را فتنه جدید دشمن دانست و گفت: باید مراقب دوره بعد از برجام باشیم و از مسوولان کشور می خواهیم که نسبت به نامه مقام معظم رهبری در این خصوص دقت نظر ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی خاطرنشان کرد: دولتمردان، مجلس و قوه قضائیه باید مراقب فتنه جدید دشمن باشند تا این فتنه نیز مانند فتنه های گذشته خنثی شود.

وی، رهبری مدبر و امت بصیر را از مهمترین شاخصه های نظام اسلامی دانست و افزود: دنیای استکبار این دو عامل را مانع اجرای فتنه های خود می داند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: امروز بار دیگر به آمریکا و اسرئیل می گوییم که ملت ایران خسته نشده و هنوز همان روحیه استکبارستیزی خود را حفظ کرده و جز با مرگ آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی آرام نخواهد گرفت.

انتهای پیام/M

ارسال نظرات