خبرهای داغ:
زنگ نماز در زمان طاغوت وجود نداشت اما بعد از انقلاب در سند تحول بنیادین بحث نماز جدی گرفته شد و این از برکات نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۹۰۱۵۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ اردونی مسئول بسیج دانش‌آموزی استان در محفل انس با قرآن کریم در دبیرستان امام علی(ع) روستای امیرآباد، ضمن تشکر از زحمات معلمین این دبیرستان، اظهار کرد: اگر ما در آینده به هر درجه‌ای رسیدیم، باید احترام به معلم خود را حفظ کنیم.

اردونی با اشاره به زندگی نامه بزرگان، متذکر شد: با توجه به گفته‌ها ابوعلی سینا زمانی که با مشکلی روبرو می‌شدند دو رکعت نماز می خواند.

وی با بیان این‌که ما 36 هزار شهید دانش‌آموز وقف انقلاب کرده‌ایم، یادآور شد: از همین اکنون با خودمان عهد ببندیم تا حداقل هفته‌ای یک وصیت نامه از شهدا را مطالعه کنیم.

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی سه نکته را در وصیت نامه شهدا را حائز اهمیت دانست و گفت: راه سعادت انسان اطاعت مطلق از ولی فقیه، پاسداری از خون شهدا و سوم نیز قرآن و نماز است.
وی ادامه داد: دلیل خلقت ما این است تا عبادت کنیم؛ خداوند به عبادت امثال ما و شما نیازی ندارد چراکه خودمان به درجات بالای معنوی برسیم.

اردونی با اشاره به این‌که در بحث نماز باید تعمل بیشتری داشته باشیم، عنوان کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

وی بیان کرد: زنگ نماز در زمان طاغوت وجود خارجی نداشت اما در بعد از انقلاب در سند تحول بنیادین بحث نماز جدی گرفته شد و این از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

مسئول بسیج دانش آموزی استان افزود: بسیج دانش ‌آموزی نیز پخش اقامه زنده اذان جدی گرفته شده است و این نیز مختص به دانش‌آموزان بسیجی نمی‌شود.

وی ادامه داد: ما حضور گسترده‌ای در 13 آبان ماه خواهیم داشت و نیز نیازی مبرم به بصیرت دینی و سیاسی داریم

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها