امام جمعه اردبیل:

با بی تدبیری آل سعود حادثه ای غمناک و عظیم رخ داد

یک ملتی که حسینی است و به حسین لبیک میگوید یعنی به راه حسین لبیک می گوید و باید ادامه دهنده ی راه حسین باشد.
کد خبر: ۸۵۹۰۱۶۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل در مراسم یادواره شهدای عملیات والفجر 4 و چهلمین روز جانباختگان حادثه منا که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد گفت: شهدا سرمایه ما هستند و ما باید عظمت این سرمایه ای که خدا به ما داده را بدانیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

امام جمعه اردبیل با اشاره به حادثه منا تصریح کرد: حادثه ای که امسال برای حجاج در منا پیش آمد بسیار دردناک بود و موجب داغدار شدن ملت ایران شد، کسانی که جان خود را تقدیم ساحت قدس ربوبی کردند و با بی تدبیری آل سعود حادثه ای غمناک و عظیم رخ داد.

وی در ادامه افزود: جامعه ای که به امور اطراف خود بی توجه باشد از هم خواهد پاشید و حق حیات ندارد، یک ملتی که حسینی است و به حسین لبیک میگوید یعنی به راه حسین لبیک می گوید و باید ادامه دهنده ی راه حسین باشد و همانطور که حسین در برابر ظلم کفار ساکت نماند، ما نیز سکوت نخواهیم کرد.

آیت‌الله عاملی انقلاب را نعمتبی برای مردم مسلمان دانست و بیان کرد: بزرگترین نعمت در زندگی ما ایرانیان انقلاب اسلامی بود که ملت ایران را از خفگان و تاریکی نجات داد و ما این انقلاب و آزادی را مدیون امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستیم که با تدابیر خود از آرمان های انقلاب دفاع کردند و انقلاب به لطفشان تا الان باقی مانده و خنثی نشده است.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: اقتدار و عظمت کنونی کشور مدیون خون شهدای والامقام است و ما باید با جان و دل ادامه دهنده راه شهدای والا مقام باشیم و از مرز و بوم و خاک کشورمان دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان اشاره ای نیز به جنایات آمرکا داشت و اظهار کرد: عربستان به اختیار خود جنایت در یمن را انجام نداده و در پشت هر جنایتی نام آمریکا وجود دارد و به کشور ها دستور می دهد و عامل اصلی خون و جنایت در جهان همین آمریکاست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار