فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق:

هدف استکبار مقابله با پیشرفتهای ایران اسلامی ست

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق گفت: آمریکا هیچ زمانی فکر نکند که ملت ایران در دست اوست چرا که در پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) با کلمات نورانی خود دشمنان را ناامید کرد.
کد خبر: ۸۵۹۰۱۶۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج ، سردار محمد مارانی در مراسم تودیع و معارفه جانشین جدید سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک حادثه عظیم در تاریخ و قرن بیستم بود که به رهبری امام خمینی(ره) حادث شد و شباهتی به ظهور و بروز اسلام در شبه جزیره عربستان ندارد.

وی افزود: امام انقلاب اسلامی را با سرمایه ی دینی معنوی و با تمام سختیها به ارمغان آورد و امروز ما اسلام و حکومت اسلامی و دینی را به عینه لمس کرده و با لبیک به فرمان رهبری در خیابانها شعار "مرگ بر آمریکا" را پر رنگ تر و با شکوهتر از هر زمان دیگری سر می دهیم.

وی تصریح کرد: آمریکا هیچ زمانی فکر نکند که ملت ایران در دست اوست چرا که در پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) با کلمات نورانی خود دشمنان را ناامید کرد؛ مهم ترین حرف ناامید کننده امام (ره) برای دشمن انتخاب جمهوری اسلامی توسط مردم بود.

سردار مارانی بیان داشت: امروزه آمریکا به دنبال ضربه زدن به اسلام است تا مسیر انقلاب را عوض کند و علیه نظام گام بردارد.

وی تصریح کرد: نمونه بارز دشمنی آمریکا با ملت ایران ترور روحانیت و انجام عملیات تروریستی و فعال کردن گروهک های ضد انقلاب است.

وی مهمترین هدف استکبار جهانی را در راستای مقابله با پیشرفتهای ایران اسلامی برشمرد و  خاطر نشان کرد: دشمنان از رشد و توسعه ملت ایران در هراس هستند.

فرمانده قرارگاه قدس اذعان داشت: امروز هر جایی که نا امنی و ظلم و ستم مشاهده می شود آمریکا در آنجا رد پایی از خود بر جای گذاشته است.

وی اضافه کرد: یکی از مقوله هایی که اگر در هر حکومتی نباشد آن حکومت شکست می خورد نیروی مردمی و رهبری است ملت ایران به پشتوانه رهبری فرزانه و آگاه توانستند در عرصه های متعددی موفق و پیروز باشند.

وی در پایان یادآور شد: با همت ایثارگران و شهدا توطئه دشمنان نقش بر آب شده و مردم این مرز و بوم با ایثارگری، غیرت و تبعیت از فرامین رهبری(مدظله العالی) پاسداران امنیت در جامعه هستند.

در این مراسم از زحمات سرهنگ محسن اکبری جانشین سابق سپاه سلمان قدر دانی و سرهنگ محمد ناظری به عنوان جانشین جدید سپاه سلمان و سرهنگ پرویز آبسالان به عنوان فرمانده جدید تیپ حضرت علی اکبر(ع) معرفی شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار