سردار معروفی در مراسم تودیع ومعارفه جانشین سپاه سلمان:

مردم سیستان و بلوچستان امروز با وفاق ملی ندای رهبر را لبیک گفتند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مردم سیستان و بلوچستان امروز با وفاق ملی به ندای رهبر خود لبیک گفتند.
کد خبر: ۸۵۹۰۱۶۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ،  سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی در مراسم تودیع و معارفه جانشین جدید سپاه سلمان اظهار داشت: 13 آبان حضور هوشمندانه و پر معنایی است که در استان و در تک تک شهرستانهای سیستان وبلوچستان با حضور پرشور مردم و بسیجیان برگزار و حماسه ای دیگر خلق کرد.

وی با تاکید بر اینکه اندیشه ها باید برای تمام مردم در راستای نهادینه کردن فرهنگ بسیج در جامعه باشد افزود: دشمنانی که قصد دشمنی با ملت ایران را دارند بدانند که مردم سیستان و بلوچستان بیدارتر از هر زمانی با وحدت و وفاق ملی فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را عملی کرده اند.

وی بیان داشت: حضور مردم در راهپیمایی پرشور 13 آبان امسال نتیجه دشمن شناسی و تبعیت از امام است.

وی تصریح کرد: 13 آبان یوم اللهی است که هر ساله با مشت های گره خورده بیشماری و همچنین حضور تمامی آحاد مردم به وقوع می پیوندد.

سردار معروفی تاکید کرد: رسالت ما امروز این است تا با بصیرت دقیق و نافذ از ارزشهای انقلاب و رهبری که مایه ی افتخار و سربلندی ایران اسلامی است دفاع کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با همبستگی ملی قلوب را به هم نزدیک کنیم وظایف خود را در پاسداری از انقلاب و ارزشهای نظام در راستای تبعیت از مقتدای خود به نحو احسن و شایسته انجام دهیم.

در این مراسم از زحمات سرهنگ محسن اکبری جانشین سابق سپاه سلمان قدر دانی و سرهنگ محمد ناظری به عنوان جانشین جدید سپاه سلمان و سرهنگ پرویز آبسالان به عنوان فرمانده جدید تیپ حضرت علی اکبر(ع) معرفی شدند.

ارسال نظرات