جانشین سپاه ناحیه سمنان:

اجرای رزمایش الی بیت المقدس با هدف حفظ انسجام بسیجیان

جانشین سپاه ناحیه سمنان با اشاره به حضور گردان سه گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر در رزمایش الی بیت المقدس گفت: یکی از مأموریت های ذاتی بسیج آموزش و ایجاد آمادگی در گردان های سازمان یافته بسیج در راستای تحقق اهداف دفاع همه جانبه و امنیت پایدار است
کد خبر: ۸۵۹۰۲۰۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
مجید دهرویه در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سمنان در خصوص رزمایش الی بیت المقدس 4 این شهرستان بیان کرد: رزمایش الی بیت المقدس 4با رمز حضرت محمد رسول الله(عج) در سمنان به مدت دو روز در اردوگاه قدس سمنان برگزار می شود.

وی ادامه داد: رزمایش الی بیت المقدس 4 به استعداد 3گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر خواهران برگزار می شود؛ این گردان ها شامل بسیجیان گردان 300بیت المقدس حوزه خاتم الانبیا،گردان 301الی بیت المقدس حوزه حضرت علی(ع)، گردان 303بیت المقدس حوزه بقیة الله(عج) و گردان کوثر حوزه حضرت فاطمه(س) خواهران است.

با اشاره بر اهداف برگزاری این رزمایش خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت های ذاتی بسیج آموزش و ایجاد آمادگی در گردان های سازمان یافته بسیج در راستای تحقق اهداف دفاع همه جانبه و امنیت پایدار است که همواره مورد توجه و عنایت حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه ای است؛ به همین منظور رزمایش الی بیت المقدس 4 با تمام قدرت در شهرستان سمنان برگزار می شود.

جانشین سپاه ناحیه سمنان تصریح کرد: زنده نگه داشتن روحیه سلحشوری و دشمن ستیزی در جوانان و نوجوانان حلقه های صالحین و تقویت غیرت و غرور ملی اجرای این گونه رزمایش‏ها را ضروری می کند.

دهرویه با بیان اینکه این رزمایش با نام محمدرسول الله(ص) شروع می شود، افزود: تمرینات تاکتیکی گردان های بیت المقدس و کوثر، نشست سیاسی، پیاده روی شبانه، صبحگاه مشترک نیروهای شرکت کننده و برگزاری رزمایش پس از صبحگاه از برنامه های پیش بینی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار