اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر شاهرودی به راهیان نور

کاروان راهیان نور دانش آموزی شاهرود به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۹۰۲۰۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر به استعداد 480 نفر از شاهرود به مناطق عملیاتی استان خوزستان اعزام شدند.

در مراسم بدرقه دانش آموزان در راه آهن شاهرود فرمانده سپاه و رئیس آموزش و پرورش شهرستان شاهرود دانش آموزان را از زیر قرآن بدرقه کردند.

دانش آموزان دختر پایه دوم متوسطه دوره دوم در اردوی چهار روزه راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب در استان خوزستان و مناطق خرمشهر،آبادان،هویزه،اندیمشک،شوش دانیال و مناطق عملیاتی فتح المبین،شرهانی،نهر خین،اروند رود،شلمچه و هویزه بازدید می کنند.

در اعزام دانش آموزان آنچه مشاهده می شد شوق و اشتیاق دانش آموزان برای رفتن به این مناطق و بهره گرفتن از فضای معنوی آن بود.

در حاشیه این اعزام مدیریت آموزش و پرورش شاهرود در جمع دانش آموزان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا این سفر را توفیقی برای دانش آموزان عنوان کرد و افزود: باید در این سفر کوتاه بهره لازم را از محیط معنوی دوران دفاع مقدس برده و آن حس دوران دفاع مقدس را در خود نهادینه نمایید.

سیدحبیب الله میرابوالحسنی خاطر نشان کرد: مکانی که شما می روید روزگاری بهترین انسان ها در آن زندگی می کردند و از آنجا به لقا خدا رسیدند و هنوز عطر نفسهای آنها در آن محیط بعد از گذشت این سالها جاری است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این اردو ایجاد انگیزه در شما دانش آموزان برای تفکر در اندیشه انسان هایی که باید راه آنان را ادامه دهید و اهداف متعالی آنها را در آینده انقلاب جاری کنید، انسان هایی که از همه چیز خود گذشتند تا ما بمانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار