خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان:

اتحاد و آمادگی دفاعی همه جانبه بسیجیان مهمترین هدف برگزاری رزمایش الی بیت المقدس است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: رزمایش الی بیت المقدس 4 با هدف ایجاد اتحاد و آمادگی دفاعی همه جانبه در بسیجیان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۹۰۲۰۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
حجت الاسلام محمدتقی خیری گنجی در خصوص رزمایش الی بیت المقدس 4 اظهار داشت: با توجه به حضور دشمنان و استکبار جهانی در عرصه جنگ نرم و توطئه افکنی در مقابل دنیای اسلام، بسیجیان باید با تأسی از نائب برحق امام زمان(عج)، حضرت امام خامنه ای در چنین رزمایشی که اقتدار جوانان ایرانی را به رخ دشمنان می کشد، حضور یابند.

 وی در خصوص اهداف این رزمایش بیان کرد: ایجاد اتحاد،انسجام و آمادگی در بسیجیان برای مقابله با جنگ نرم و نقشه های شوم متجاوزین و همچنین تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب از جمله اهداف این رزمایش است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان افزود: برگزاری نماز جماعت،اعزام 10روحانی به گردان ها برای رفع شبهات بسیجیان،نشست بصیرتی و سیاسی با حضور سردار علیزاده،برگزاری مسابقات فرهنگی و برگزاری دعای کمیل از جمله برنامه های این رزمایش دو روزه می باشد.

حجت الاسلام خیری گنجی تصریح کرد: حضور پر رنگ بسیجیان در این رزمایش همچون دیگر صحنه ها می تواند تیری در چشم دشمنان اسلام باشد؛ بنابراین باید با ولایت پذیری و حضور در این رزمایش فتنه های احتمالی فتنه گران را در خصوص مسائل دیپلماسی و فراجناحی دور و خنثی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها