نماینده پنج شهرستان استان یزد در مجلس با اشاره به با اشاره به انتصاب افراد با سوابق امنیتی و از اصحاب فتنه در یکی از شرکت‌های فولادی یزد گفت:متأسفانه کاسبان تحریم سوار بر موج نابه سامان اقتصادی به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند.
کد خبر: ۸۵۹۰۲۳۱
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: دخیل عباس زارع زاده نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با اشاره به انتصاب افراد با سوابق امنیتی و از اصحاب فتنه در یکی از شرکت‌های فولادی یزد گفت: متأسفانه کاسبان تحریم از اوضاع نابه سامان اقتصادی، رکود و  تنگناهایی که برای واحدهای تولیدی مخصوصا برای مجموعه‌هایی که برند دارند به وجود آمده به سراغ تامین معیشت خود و رانت‌خواری و درآمدهای نامشروع هستند.


نماینده پنج شهرستان استان یزد در مجلس تأکید کرد: اصحاب فتنه برای آینده خودشان و به خیال اینکه می توانند درآینده سوار بر این موج شوند بیشتر در فضای اقتصادی دنبال تضییع مال و ثروت هستند که بتوانند در آینده به نفع دیدگاه‌ها و اهداف خودشان استفاده کنند و اکنون که از در بیرونشان کردند از پنجره وارد شوند و درجاهایی که در این وضعیت اقتصادی به مشکل برخوردند به هر نحوی ورود پیدا کنند.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با تأکید بر نظارت مسئولان بر انتصابات در شرکت‌های دولتی تصریح کرد: باید با افراد سرشناس فتنه که با این روش ها به دنبال اهداف خود هستند شناسایی و برخورد شود و مردم نیز آنها و اهدافشان را بشناسند و بدانند که اینها دلداده جای دیگری هستند و دلسوزی برای مملکت ندارند و اگر لازم باشد همه نظام وارزش های نظام و مردم را به ثمن بخس می‌فروشند.

زارع زاده با اشاره به اینکه غالب اعضای هیئت مدیره این شرکت فولادی از خارج از استان هستند، گفت: یکی از توهین‌هایی که به مردن پاکدست استان یزد شده این است که اکثر اعضای هیئت مدیره معادن و صنایع استان از بیرون انتخاب می‌شوند که موجب می‌شود کسانی که با محیط آشنایی ندارند به هر اقدامی دست بزنند و جوابگو هم نباشند.

وی تأکید کرد: باید نمایندگان مجلس و مسئولان استان با این قضیه به طور جدی برخورد کنند تا کسانی به عنوان اعضای هیئت مدیره صنایع ومعادن استان انتخاب شوند که شناخت روی آنها زیاد باشد و از حضور افراد غیر بومی
  در این محیط ها جلوگیری کنند.

 

یزد آوا

ارسال نظرات