خبرهای داغ:
فعال فرهنگی گفت: امروز دشمنان توطئه های فرهنگی خود را برای نسل جوان گسترش داده است و مرزداران و سربازان جبهه فرهنگی باید با هوشیاری کامل در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنند.
کد خبر: ۸۵۹۰۲۷۱
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حاج حسین یکتا در جمع مسؤولان مجموعه های تخصصی تربیتی کشور که به همت بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا در سالن مصباح الهدی مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان اینکه امروز دشمن از هر زمانی آگاه تر و هوشیارانه تر فعالیت می کند، اظهار کرد: ما اگر می خواهیم به جنگ با دشمن فرهنگی برویم باید ابزارهای مناسبی در این راستا انتخاب کنیم و نباید از این نبرد غافل شویم.


وی با اشاره به گستردگی فضای مجازی در جامعه امروز، افزود: امروز شبکه های مجازی به راحتی در دسترس نسل جوان ما قرار گرفته است و دشمنان با استفاده از این فضا سعی در گسترش فساد و ترویج فرهنگ غربی در بین نسل جوان ما را دارد.


روایتگر دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن در جبهه فرهنگی هر روز از سلاح جدیدی استفاده می کند، تصریح کرد: سربازانی که قصد نبرد با دشمن در جبهه های فرهنگی را دارند بایستی با تمام روش های آنها آشنا شوند و سلاح های متناسب با توطئه های دشمنان را انتخاب کنند.


وی گفت: ما در سال های اخیر توانستیم با برگزاری کاروان های راهیان نور و اردوهای جهادی تا حدودی در برابر توطئه های دشمنان بایستیم و آنها را خنثی کنیم ولی فعالیت گسترده دشمن در بین نسل جوان ما می طلبد تا تمام مرزداران فرهنگی کشور با قدرت در این جبهه وارد شوند.


یکتا ادامه داد: امروز نسل جوان ما از راهیان نور استقبال خوبی انجام می دهند و آشنایی آنها با شهدا تحول خوبی را در زندگی آنها ایجاد می کند و این نشان می دهد که ما می توانیم با گسترش سنت های اسلامی از قبیل فرهنگ اعتکاف به جنگ با توطئه های دشمنان برویم.


فعال جبهه فرهنگی با بیان اینکه نیروهای فرهنگی باید دامنه جذب خود را گسترش دهند، اظهار کرد: ما نباید به جوانانی که در مساجد حضور دارند قانع شویم بلکه نیروهای فرهنگی ما باید دیدگاه جهانی داشته باشند و بتوانند در جبهه های فرهنگی فراتر از مرزها به نبرد با دشمنان اسلام بپردازند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها