نشست مشترک استاندار يزد با اعضاي شوراي شهر و شهردار عقدا به‌منظور بررسی مسائل، مشكلات و ظرفیت‌های اين شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۰۲۷۷
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا: دیروز نشست مشترك استاندار با اعضاي شوراي شهر و شهردار عقدا در استانداري يزد برگزار شد.         

در ابتدا اعضاي شوراي اسلامي شهر عقدا به بيان مسائل، مشكلات و ظرفیت‌های شهر عقدا پرداختند و موارد مطروحه موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.
 
استاندار يزد در اين جلسه با اشاره به كمبود آب در استان يزد تأکید كرد: شوراهای شهر و روستا و مسئولین محلی در استان به دنبال برنامه‌ها و پروژه‌هایی باشند كه نياز کمتری به آب داشته باشد چراکه وضعیت آب در استان یزد بحرانی است.
«سيد محمد ميرمحمدي» بابیان اينكه مسئولان ارشد استان و شهرستان‌ها می‌بایست كارهاي مهم و اساسي را دنبال كنند تصريح كرد: در استان يزد 8 محور اصلی و مهم مشخص‌شده که مهم‌ترین اين محورها تأمین آب موردنیاز مردم است و تمام فعالیت‌ و تلاش‌ها در تحقق این محور متمرکزشده است.
وی ادامه داد: گردشگری یکی دیگر از محورهای هشتگانه است و در مورد بناهای تاریخی و میراث فرهنگی عقدا نیز می بایست با جلب مشارکت بخش خصوصی اقدام نمود.
استاندار يزد در ادامه توسعه فرهنگي در شهرها را ضروري دانست و خاطرنشان ساخت: در حال ايجاد شبكه توسعه فرهنگي استان از طریق ایجاد کمیته‌ها و کارگروه‌های شهرستانی هستيم و مطلوب است اين کمیته‌ها با حضور افراد شاخص و معتمد در محلات نیز تشكيل شود و شورای محترم شهر عقدا در این زمینه همکاری لازم را به عمل‌آورند.

 

ارسال نظرات