خبرهای داغ:
امام جمعه موقت گیلانغرب:

دشمنی آمریکا دیرینه و عمیق است

امام جمعه موقت گیلانغرب گفت: دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی دیرینه و عمیق است که این رویکرد هیچ گاه تغییر نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۹۰۲۹۷
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، حجت الاسلام سید سیف الله موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته گیلانغرب افزود: برقراری رابطه با آمریکا خیال خامی است که برخی افراد در داخل کشور ساده انگارانه به آن می پردازند.
وی اظهار داشت: سردمداران و دولت آمریکا ثابت کرده اند که هیچ گاه از دشمنی با نظام اسلامی دست بر نخواهند داشت و توطئه های آنان برای ضربه زدن و از بین بردن انقلاب در طول سالهای گذشته موید این مطلب مهم و اساسی است.
وی بیان کرد: در حالیکه برخی افراد ساده لوح به بهانه های مختلف منکر اهمیت مبارزه با آمریکا می شوند و برخی دیگر نیز شعار مرگ بر آمریکا را تقبیح می کنند باید به این امر تاکید کرد که دشمنی شیطان بزرگ با نظام اسلامی همچنان ادامه دارد و شعار مرگ بر آمریکا نیز همچنان در تمام امور جاریست.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به صراحت بر جایگاه مهم بصیرت و دشمن شناسی در شرایط کنونی تاکید کردند و این امور باید سرلوحه کارها قرار گیرد.
امام جمعه موقت گیلانغرب گفت: تجربه تاریخی ملت ایران نشان می دهد که مبارزه این ملت با آمریکا بعنوان شیطان بزرگ اقدامی منطقی، خردمندانه و متکی بر ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی که همان استکبار ستیزی است استوار می باشد.
حجت اسلام موسوی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با صراحت و روشن بینی کامل بیان داشتند که 'در سالهای اخیر کسانی مغرضانه و با خط دهی آمریکا و یا ساده لوحانه تلاش کرده اند با چشم پوشی بر تجربیات مکرر ملت چهره ای بزک کرده از آمریکا ترسیم و اینگونه وانمود کنند که اگر آمریکایی ها روزی دشمن ایران بوده اند امروز دست از آن توطئه ها کشیده اند' که این خیالی بیش نیست.
وی اضافه کرد: هدف از این تلاش ها این است که چهره واقعی دشمن از ذهن ملت ایران اسلامی پاک شود تا آمریکایی ها همچنان به دشمنی خود با انقلاب ادامه دهند و در فرصتی مناسب ضربه آخر را وارد کنند.
وی همچنین غفلت از دشمن اصلی و پرداختن به منازعات درونی را خطایی بزرگ توصیف کرد و گفت: برخی به بهانه ضعف ها و مسائل داخلی دشمن خارجی را فراموش می کنند که این می تواند ضربه های جبران ناپذیری بر پیکره انقلاب و کشور وارد کند که نباید از این موضوع غافل شد.
وی افزود: سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در منطقه همانند سدی مستحکم و صخره ای استوار مانع از یکه تازی های قدرتهای سلطه گر به ویژه آمریکاست و دشمنان همواره در آرزوی تغییر این سیاست ها هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار