رزمایش الی بیت المقدس در کردستان و دیگر استان امروز با حضور 20 هزار بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۰۳۰۴
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز در مراسم رزمایش الی بیت المقدس با حضور بسیجیان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین استانی و شهرستانی، روحانیون،خانواده های معظم شهدا؛ایثارگران و جانبازان در محل پادگان امام علی(ع) برگزار شد؛

سرهنگ عبدالحسین یوسفی فرمانده سپاه شهرستان سنندج ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا بویژه هزار شهید پیشمرگ مسلمان کرد اظهار داشت: بر اساس برگزاری رزمایش های سالیانه سازمان بسیج مستضعفین کشور و تدابیر فرمانده سپاه استان، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج نیز امروز با حضور 12 گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر در رزمایش الی بیت المقدس استان حضور دارد.

وی با بیان اینکه سایر اقشار بسیج نیز در این رزمایش در کنار دیگر بسیجیان حضور دارند، افزود: هدف از این رزمایش بالا بردن توان رزمی بسیجیان عزیز ، ارتقای نظم و انسجام در عملیات ها که جزو وظایف سپاه و بسیج است، می باشد.

وی در ادامه از همکاری و پشتیبانی اقدامات مجموعه مسئولین شهرستان در برگزاری رزمایش قدردانی کرد و گفت: امنیتی که همگان امروز از آن در کشور بهرمنده هستند همه به برکت خون شهدای عزیز است و بسیجیان ما امروز ادامه دهنده راه شهدای والا مقام هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج گفت: همه گردان های بیت المقدس امروز در قالب حلقه های صالحین در تمامی صحنه ها اعم از نظامی و امدادی اقدامات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

در ادامه مراسم سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به سخنرانی پرداخت و همزمان در شهرستان سنندج و دیگر شهرستان های استان رزمایش با رمز یا محمد رسول الله آغاز شد.

گفتنی است که رزمایش الی بیت المقدس جمعه هفته گذشته نیز در شهرستان های قروه و بیجار برگزار شده بود.

لازم به ذکر است که 20 هزار بسیجی استان در قالب 58 گردان در مرکز استان و شهرستان های تابعه در قالب گردان های بیت المقدس، امام حسین(ع)، کوثر، عاشورا و الزهرا در این رزمایش حضور داشتند.

ارسال نظرات