مبارزه با استکبار ریشه قرآنی و دینی دارد قرآن و دین تاکید می کند که با استکبار مبارزه کن چون بدون مبارزه با استکبار نمی شود به حق و حقیقت رسید.
کد خبر: ۸۵۹۰۳۱۳
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام عظیم اسدزاده، امام جمعه اصلاندوز در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با اشاره به یوم الله 13 آبان و نقش بزرگ این روز در تاریخ انقلاب گفت:مبارزه با استکبار ریشه قرآنی و دینی دارد قرآن و دین تاکید می کند که با استکبار مبارزه کن چون بدون مبارزه با استکبار نمی شود به حق و حقیقت رسید.

وی افزود: تبعید حضرت امام راحل(ره) در سال 1342 به خاطر تصویب کاپیتولاسیون،روز دانش آموز در سال 1357 بعد از 14 سال تبعید حضرت امام(ره) و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 و روز مبارزه با استکبار جهانی سه اتفاق مهم در یوم الله 13 آبان هستند که خاطرات تلخ و شیرین در آن نهفته است.

امام جمعه اصلاندوز از حضور پرشکوه و بی نظیر اقشار مختلف مردم و مسئولان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهر اصلاندوز قدردانی کرد.

حجت الاسلام اسدزاده به دیدار دانشجویان و دانش آموزان با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت:مقام معظم رهبری مطالب مهم و اساسی و ریشه ای در مورد استکبار خصوصا آمریکا بیان داشتند.

وی افزود:رهبر معظم انقلاب فرمودند:مبارزه ملت ایران با استکبار مبارزه منطقی،خردمندانه و متکی بر تجربیات تاریخی است.

خطیب جمعه اصلاندوز در ادامه با تسلیت چهلمین روز جانباختگان فاجعه منا به بازماندگان این عزیزان و محکومیت جنایات رژیم آل سعود در منا گفت:حادثه منا نباید فراموش شده بلکه سالها در مجامع حقوق بشری مطرح شود.

وی با بیان اینکه حج امسال را باید غم انگیزترین حج تاریخ اسلام خواند افزود:رفتار سعودیها،کارشکنی در رسیدگی به حال مصدومین،همکاری نکردن عربستان برای روشن شدن ابعاد حادثه منا و مخفی کردن آثار جرم،همکاری شرکت های امنیتی اسرائیلی،سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد،سابقه دست داشتن سعودیها در جنایات مختلف و بی کفایتی رژیم آل سعود از دلایل عمدی بودن جنایت این رژیم در فاجعه منا به شمار می روند.

حجت الاسلام اسدزاده ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زین العابدین امام سجاد(ع)اظهار کرد:امام سجاد (ع) به دلیل مقتضیات زمان برای آگاه‌سازی مسلمانان از ابزار دعا بهره گرفتند، به‌ گونه‌ای که دعای صحیفه سجادیه ایشان، تفسیرکننده وقایع و رویدادهاى دوران حیات این امام همام است.

وی در پایان با اشاره به گلایه برخی از مشترکان مخابرات مبنی برخرابی تلفن همراه و ثابت منازل خود از مخابرات اصلاندوز خواست نسبت به رفع مشکلات این مشترکان اقدام لازم بعمل آوردند.

گفتنی است مراسم عزاداری چهلمین روز درگذشتگان فاجعه منا و تجلیل از مداح نونهال حسینی از برنامه هایی بود که در بین الصلاتین نماز جمعه این هفته برگزار شد.

ارسال نظرات