خطیب جمعه بافق با تسلیت چهلمین روز حادثه منا و کشتار تعداد زیادی از زائران بیت الله الحرام گفت: مسئولین باید پیگیری کنند تا علت این مسئله کاملا روشن شود. آل سعود توانایی اداره این مناسک را ندارد و لذا باید یاد و خاطره این زائران همیشه زنده بماند .
کد خبر: ۸۵۹۰۳۱۸
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: خطیب جمعه بافق در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار وزیر امور خارجه وسفیران جمهوری اسلامی در دیگر کشورها با مقام معظم رهبری گفت :مقام معظم رهبری فرمودند سیاستهای ما نشات گرفته از قانون اساسی ومکتب اسلام  است وبا سیاستهای خصمانه وچپاول گرانه واستعماری آنها فرق دارد.

وی افزود: به خاطر این سیاسیتها رسانه های ابر قدرت های جهان پیکان اتهام را علیه ایران نشانه رفته اند.

حجت الاسلام سلیمانی یکی از مهم ترین فرمایشات مقام معظم رهبری را مسئله فلسطین مطرح کرد و خواستار موضع گیری قوی علیه رژیم صهیونیستی شد و در مورد سوریه ،عراق ،یمن وبحرین سیاستهای نظام را دنبال کنند.

وی به پیام روز 13 آبان اشاره و تاکید کرد:حضور آمریکا در هر کجای دنیا باعث ایجاد نامنی و نزاع قومی می شود،گاه این کار مستقیم  و گاهی از طریق ایادی و دست نشانده های آنها انجام می شود.

خطیب جمعه بافق در بحث رونق اقتصادی کشور گفت: باید تولیدات کشور از نظر کیفی ارتقا یابد واستاندارهای جهانی را کسب کنند تا در بازارهای منطقه بتوانند رقابت کنند.

وی چهلمین روز حادثه منا و کشتار تعداد زیاد از زائران بیت الله الحرام را تسلیت گفت وافزود: مسئولین باید پگیری کنند تا علت این مسئله کاملا روشن شود. آل سعود توانایی اداره این مناسک را ندارد و لذا باید یاد و خاطره این زائران همیشه زنده بماند.

وی در پایان با اشاره به رتبه علمی کشور در بین کشورهای جهان اظهار داشت: ایران از نظر توسعه علمی حرف اول را در جهان می زند و این به خاطر تلاشهایی است که در ۱۵ سال گذشته تا به حال انجام شده است و باید عقب ماندگی های قبل از آن جبران شود تا  رتبه علمی ایران به جایگاه واقعی خود برسد.

 

ارسال نظرات