با حضور هشت گردان از بسیجیان؛

مرحله نهایی رزمایش الی بیت المقدس 4 در شهرستان دامغان برگزار شد

مرحله پایانی رزمایش دو روزه الی بیت المقدس چهار ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دامغان با اجرای مراحل مختلف عملیاتی و آموزشی با رمز لبیک یا رسول الله(ص) در منطقه اردوگاه قدس این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۰۳۲۳
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، روز دوم رزمایش بزرگ الی بیت المقدس چهار در شهرستان دامغان با اجرای مراسم صبحگاه و سان دیدن مسئولان ارشد استانی و شهرستانی از هشت گردان بسیجیان حاضر در میدان شامل پنج گردان بیت المقدس، یک گردان امام حسین و دو گردان الزهرا آغاز شد.

در این مراسم سرهنگ سید محمد رضا حسینی، فرمانده سپاه ناحیه دامغان پیام حضور پرشمار و با اراده بسیجیان شهرستان دامغان و دیگر شهر‌های استان سمنان و جای‌جای ایران اسلامی در رزمایش‌هایی نظیر الی بیت المقدس را آمادگی کامل جهت انجام وظیفه در قبال حراست از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

وی حضور فعال بیش از یک‌هزار نفر از بسیجیان شهرستان دامغان با سربند‌هایی منقش به عنوان مدافعان حرم در رزمایش الی بیت المقدس چهار و گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج حسن شاطری را یادآور حضور ایثارگرانه بسیجیان و رزمندگان این خطه در همه صحنه‌ها و عرصه‌های تاریخ پر از حماسه انقلاب اسلامی دانست.

بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش پس از برگزاری مراسم صبحگاه به اجرای مراحل مختلف برنامه‌ریزی شده در این نمایش آمادگی رزمی و دفاعی از جمله مقابله با حمله غافلگیرانه دشمن فرضی پرداختند.

بسیجیان گردان‌های بیت المقدس و امام حسین(ع) شرکت کننده در روز دوم رزمایش الی بیت المقدس چهار شهرستان دامغان پس از اجرای عملیات پدافند ثابت منطقه‌ای و مقابله با هجوم دشمن فرضی، تاکتیک‌های دفاعی ضد هلی برد جهت جلوگیری از عملیات هلی برد و نفوذ دشمن و امداد رسانی به مجروحان را اجرا کردند.

گفتنی است دومین روز رزمایش الی بیت المقدس چهار در شهرستان دامغان با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان، فرماندار، فرمانده و نماینده ولی فقیه و پاسداران سپاه ناحیه دامغان، رئیس و اعضای شورای اسلامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمعی از پیش‌کسوتان دوران دفاع و حماسه برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار