حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان‌دهنده دوام و استمرار روحیه استکبار ستیزی بین اقشار مختلف است.
کد خبر: ۸۵۹۰۳۴۱
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، حجت‌الاسلام سید سعيد رشادي، ظهر امروز در خطبه‌های اين هفته نماز جمعه پارس آباد با اشاره به فرا رسیدن 18 آبان ماه که به نام روز کیفیت نامگذاری شده است، اظهار داشت: کیفیت نقش سازنده‌ای در رشد و توسعه اقتصادی جامعه دارد و نیازمند فرهنگ‌سازی است.

وي با بيان اينكه بعد از اجراي برجام و برداشتن تحريم ها توليدكنندگان در كشور ما بايد به دنبال عضويت در تجارت جهاني و ارائه خدماتي با كيفيت استاندارد باشند، افزود: تولید با کیفیت سبب می شود مردم میل و رغبت برای خرید کالای داخلی داشته و درهای بازارهای داخلی به سوی اجناس خارجی بسته شود.

امام جمعه پارس آباد همچنين با انتقاد صريح از صنعت خودروسازي كشور در ارائه محصولات با كيفيت، با بيان اينكه خودروسازان بايد از هم اكنون به فكر توليد خودروهايي با كيفيت مناسب در كشور باشند، گفت: متاسفانه خودروسازان ما آنطور كه بايد تاكنون نتوانسته اند در ارائه محصولي استاندارد حرفي براي گفتن داشته باشند كه نمونه آن پرايد بوده و با اينكه 25 سال از ورود آن به كشور گذشته اما همين خودرو بدون تغيير با همان تيپ در نمايندگي ها عرضه مي شود و اين در حاليست كه بعد از اجراي توافق برجام و برداشته شدن تحريم ها، با ورود خودروسازان خارجي به ايران يقينا صنعت خودروسازي كشور ما با مشكل جدي مواجه خواهد شد.

رشادي در ادامه با تقدیر از حضور حماسی مردم شهرستان در راهپیمایی 13 آبان، بيان کرد: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان‌دهنده دوام و استمرار روحیه استکبار ستیزی بین اقشار مختلف است.

وي با بیان اینکه ملت ايران همواره نسبت به آمریکا بی‌اعتماد است، ریشه این بی‌اعتمادی را ناشی از عقلانیت سیاسی و تجربه‌ی تاریخی عنوان کرد و افزود: استدلال و منطق حکم می‌کند دشمنی که در طول 37 سال بعد از انقلاب اسلامی به ‌طور خاص، از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به ملت ایران کوتاهی نکرده است، قابل اعتماد نیست و نخواهد بود.

خطيب نمازجمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به اینکه سه رویداد مهم در انقلاب اسلامی در 13 آبان اتفاق افتاد، ادامه داد: تبعید امام راحل به ترکیه در سال 43، کشتار دانشجویان و دانش‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 از رویداد‌های مهم 13 آبان بوده است.

رشادي در بخش ديگري از خطبه هاي نماز از پیگیری و تصویب منطقه آزاد تجاری مغان توسط مسوولان استاني و شهرستاني قدردانی و اظهار اميدواري كرد: با تصویب نهایی آن در مجلس، نه تنها زمینه اشتغال پایدار، ارزآوری و رشد تولید ملی در منطقه فراهم مي شود، بلكه شاهد ایجاد تحولی عظیم در حوزه اقتصاد استان اردبيل خواهيم بود.

امام جمعه پارس آباد با بيان اينكه تصويب منطقه آزاد تجاري باعث متحول شدن كشت و صنعت هاي روبه افول در اين منطقه خواهد شد، از مسوولان و نمايندگان استان خواست تا پيگيري تصويب منطقه آزاد تجاري شمال استان اردبيل را در اولويت كاري خود قرار دهند.

وي همچنين خواستار برخورد قاطع با اراذل و اوباش در برخی از مناطق و محلات شهر پارس‌‌آباد شد و از نیروی انتظامی و آمران به معروف و ناهيان از منكر خواست با این افراد شرور با اقتدار برخورد كنند.

لازم به ذکر است، دانش‌آموزان بسیج دانش‌آموزی حلقه‌های صالحین پارس آباد به مناسبت روز 13 آبان و هفته بسیج دانش‌آموزی حضور باشکوهی در نماز جمعه این هفته داشتند.

ارسال نظرات